PNL
PSD
PMP

Nu stii ce sa mai mananci la micul dejun, insa vrei o masa cat mai sanatoasa? Daca in copilarie optai pentru oua prajite, cremvursti sau cereale cu mult zahar, ajuns la maturitate intelegi ca mancarea sanatoasa e esentiala pentru sanatatea fizica si psihica. Prin urmare, cauti variante de mic dejun care sa iti ofere nutrientii de care ai nevoie, dar sa aiba si gust cat mai placut. Poti opta multe de variante de mic dejun care sa raspunda nevoilor si dorintelor tale, insa astazi iti vom aminti cateva combinatii potrivite pentru masa de dimineata.

Cereale integrale cu lapte

Banalele cereale cu lapte pot reprezenta un mic dejun consistent si sanatos. Asta daca inlocuiesti cerealele cu tot felul de arome si zahar cu cereale integrale fara zahar. Fibrele ajuta la digestie, insa vor tine de foame eliberand energie pentru mai mult timp. Daca tii post, poti opta pentru varianta retetei de post, adica sa inlocuiesti laptele animal cu cel vegetal.

Smoothie

Nu e cel mai consistent meniu, insa poate fi plin de vitamine si de gust. Mixeaza iaurt cu o banana, un avocado si alte fructe gustoase si vei obtine un mic dejun cremos si delicios. In fuctie de sezon, poti alege prune, cirese, piersici sau nectarine, care iti vor incanta diminetile in fiecare zi. Nu adauga zahar, banana si celelalte fructe bine coapte vor adauga gustul dulce pentru smoothie-ul tau.

Paine prajita cu legume

Un mic dejun mai consistent e cel format din paine prajita unsa cu usturoi, zeama de pe ardei copt, acoperita cu o felie generoasa de ardei copt, alaturi de avocado si legume fierte, precum morcovi si broccoli. E o mancare usoara si rapida, pe care o poti consuma in zilele de post. Daca nu tii post, insa, poti adauga ou si feliute de branza sarata. Delicios!

Salata

Salata merge la orice ora din zi. Poti alege o salata pe baza de frunze de rucola si valeriana, alaturi de branza telemea, rosii, crutoane si putin ulei. Nu te opreste nimeni sa adaugi si alte ingrediente preferate, precum: boabe de porumb, fasole, masline sau ou.

Paine cu unt si pui

Daca ai in frigider pui fiert sau la cuptor, poti face niste sendvisuri foarte gustoase. Le pregatesti din paine prajita cu putin unt, ardei copt si cateva bucatele de carne. Ardeiul copt il poti inlocui cu ardei proaspat si painea prajita cu paine normala, proaspata.

Tu ce mananci la micul dejun?

Sursa: Retetele-Monei.ro

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Timp liber
Etichete
Daniel Cadariu - PNLPRO RomâniaUniunea Polonezilor din România
SAV-COM Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava