In cursul lunii octombrie 2013, Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor  Suceava, a desfasurat 256 actiuni de control, soldate cu 132 amenzi in valoare de 136.450 lei si 51 de avertismente, a informat șeful instituției, Vasile Latiș. Totodata s au inregistrat 97 de reclamatii,cele mai multe vizand serviciile de telefonie mobila, aspectul cel mai des reclamat fiind refuzul operatorilor de a da curs solicitarilor de reziliere, urmat de prestarile servicii la furnizarea energiei electrice si gaz unde ca aspecte reclamate au fost facturarea incorecta si debransarea abuziva.

Operatorii de telefonie, în topul reclamațiilor

Cu privire la respectarea prevederilor legale la prestatorii de servicii de estetica si igiena personala s-au efectuat 35 actiuni de control,aplicandu-se 12 amenzi in valoare de 9.350 lei si 13 avertismente. Deficientele se refera la lipsa afisajului cerut de legislatia in vigoare la produsele marcate cu simbol PAO sau produse cosmetice cu data durabilitatii minimale depasita. În ceea ce privește respectarea prevederilor legale privind comercializarea painii si produselor de panificatie s-au efectuat 28 actiuni de control,aplicandu-se 12 de amenzi in valoare de 20.600 lei si 5 avertismente. Ca deficiente s au retinut lipsa preturilor,lipsa gramajului sau scrierea incorecta a ingredientelor. Cu privire la respectare prevederilor legale privind protectia consumatorilor la comercializare si etichetarea bauturilor spirtoase s-au efectuat 10 actiuni de control,finalizate cu 5 amenzi in valoare de 5.750 lei si 3avertismente . S-au oprit de la comercializare 605 l in valoare de 25.686 lei ,principalul aspect constatat a fost ca informatiile referitoare la ingrediente nu erau in concordanta cu legislatia in vigoare.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Karls Jobs 2018
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava