Anunț privind semnarea contractului de finanțare pentru proiectul „Reabilitare și eficientizare energetică sediu Primărie comuna Marginea” cod C10-I3-1081
Comunicat de presă
„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”
Comuna Marginea anunță semnarea contractului de finanțare nr. 7863 / 20.01.2023 / 2578 / 15.02.2023 pentru proiectul „Reabilitare și eficientizare energetică sediu Primărie comuna Marginea” cod C10-I3-1081.
Obiectivul proiectului îl reprezintă renovarea energetică moderată a sediului administrativ al Primăriei Comunei Marginea, contribuind astfel la îmbunătățirea furnizării de servicii publice la nivel local. Renovarea va conduce la o reducere cu 30% a necesarului de energie primară, demonstrată prin studiul de audit energetic elaborat în faza de proiectare și certificatul de performanță energetică realizat la finalizarea investiției.
Categoriile de lucrări ce urmează a se realiza sunt:
Lucrări de reabilitare termică a elementelor de anvelopă a clădirii sediului administrativ Primărie;
Lucrări de reabilitare termică a sistemului de încălzire/a sistemului de furnizare a apei calde de consum;
Lucrări de instalare/reabilitare/modernizare a sistemelor de climatizare și/sau ventilare mecanică pentru asigurarea calităţii aerului interior;
Lucrări de reabilitare/ modernizare a instalațiilor de iluminat a clădirii
Lucrări pentru asigurarea cerințelor de accesibilizare pentru persoanele cu dizabilități
Alte tipuri de lucrări care conduc la eficientizarea energetică a clădirii, așa cum aceste categorii de lucrări sunt detaliate în Ghidul de finanțare.
Proiectul este gestionat de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și finanțat din fonduri europene prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României, Pilonul IV –Coeziune socială și teritorială, Componenta C10 – Fondul Local; Operațiunea I.3- Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale, PNRR/2022/C10/I3, Runda 1.
Valoarea totală a proiectului este de 1.902.213,98 lei cu TVA din care 1.598.499,14 lei valoare eligibilă din PNRR și 303.714,84 lei valoare TVA aferentă cheltuielilor elIgibile din PNRR. Cheltuielile neeligibile necesare implementării proiectului vor fi asigurate de UAT Comuna Marginea.
Perioada de implementare a proiectului este de 36 de luni în perioada 15.02.2023 și 15.02.2026.
Cod proiect C10-I3-1081.
Primar
Gheorghe LAZAR
Telefon 0230 416 203 int.114
E-mail:primariamarginea@yahoo.com