• S.C. Doly-Com Distribuție S.R.L. Botoșani angajează persoane cu competențe profesionale în domeniile electric, electronic și automatizări, cu studii medii sau superioare.
  • Salariul brut acordat este între 5128 lei și 6837 lei, funcție de cunostintele și competențele profesionale în domeniu. Se acordă gratuit transport și o masă la cantina societății. CV-urile se pot trimite pe e-mail la adresa office@dolycom.ro. Relații: la tel. 0231 565970, 0753 090117, 0753090142.

Aproape 150 de patroni de firme de transport mărfuri protestează astăzi în fața sediului Parlamentului European din Bruxelles, în Belgia, împotriva Pachetului de Mobilitate 1.  Transportatorii suceveni s-au deplasat astăzi dimineața în capitala Belgiei cu un avion închiriat special pentru a ajunge la protestul față de noua legislația care ar urma să fie adoptată la nivel european pentru acest domeniu de activitate. De precizat că delegația din județul Suceava la acest protest este cea mai numeroasă.
Protestul a fost aprobat pentru 600 de persoane și zece camioane din România, Ungaria, Polonia și Bulgaria.


Delegația suceveană este condusă de președintele Asociației Transportatorilor de Mărfuri „Bucovina” și prim-vicepreședinte la nivel național al Federeației Operatorilor Români de Transport, Alin Crețu. Acesta a precizat că FORT s-a opus cu vehementa Pachetului de Mobilitate si a facut numeroase sesizari si petitii Ministrilor Transporturilor ai Romaniei din ultimii doi ani, cat si Comisiei Europene si Parlamentului European cu privire la repercursiunile pe care le aduc aceste modificari asupra transportatorilor romani. El a explicat că Pachetul mobilitate 1 a fost publicat de Comisia Europeană pe 31.05.2017 și cuprinde propuneri importante de modificare a legislației europene în domeniul transporturilor rutiere, precum propunerea de Lege specială pentru aplicarea Directivei detașării nr. 71/1996 la transporturile rutiere, propunerea de revizuire a Regulamentului 561/2006 privind timpii de conducere și de odihnă ai șoferilor profesioniști și propunerea de modificare a Regulamentului nr.1071/2009 privind accesul la profesie și a Regulamentului 1072/2009 privind accesul la piața de transport rutier de marfă.


Alin Crețu a explicat că în principal vor fi aplicate următoarele reguli:
– Aplicarea regulilor detașării la transporturile rutiere internaționale, cu exceptarea tranzitului și a transportului bilateral, definit extrem de restrictiv: în drumul spre țara de destinație și în drumul de întoarcere, se permite o activitate suplimentară de încărcare/descărcare în ambele direcții, fără a se încadra în regimul de detașare, sau zero la plecare și până la două (operațiuni) în drumul de întoarcere. Pentru toate celelalte tipuri de operațiuni, inclusiv pentru cabotaj, regimul de detașare integrală se aplică începând cu prima zi a operațiunii.
– Restricționarea cabotajului prin introducerea unei perioade de „răcire” (cooling-off) de 5 zile înainte ca alte operațiuni de cabotaj să poată fi efectuate în aceeași țară cu același autovehicul. Această restricționare a cabotajului este o abatere a UE de la drumul spre piața liberă!
– Interzicerea efectuării perioadei de repaus săptămânal normal în cabina autovehiculului, deși în documentele Președinției Austriece este recunoscută lipsa acută de spații de parcare sigure și securizate în UE.
– Întoarcerea acasă a șoferilor cel puțin o dată la patru săptămâni – sau, în cazul în care șoferul alege să ia două repausuri săptămânale reduse, după numai trei săptămâni pe drum.
– Obligația dotării tuturor autovehiculelor care efectuează operațiuni de transport internațional cu tahograf inteligent până la sfârșitul anului 2024.
„Propunerile cuprinse în Pachetul Mobilitate au fost realizate pe fondul protecționismului în creștere al Statelor Membre din Vestul UE reunite în cadrul Alianței Rutiere, iar transportatorii români și est-europeni vor fi cei mai afectați prin măsurile propuse, care vor determina creșterea semnificativă a costurilor de operare și restricționarea transporturilor rutiere internaționale operate de aceștia în cadrul UE”, a spus Alin Crețu.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava