Asociația Produs în Bucovina bate la ușa hipermarketului „Auchan”
Produsele tradiţionale bucovinene ar putea fi comercializate în reţeaua de hipermarket-uri „Auchan”. Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Cătălin Nechifor, a declarat că se poartă negocieri în acest sens între Asociaţia „Produs în Bucovina” şi conducerea de la Bucureşti a grupului francez „Auchan”. El a spus că se doreşte încheierea unui parteneriat între cele două părţi, iar asociaţia ar trebui să producă ambalaje interesante, astfel încît marfa să fie atractivă pentru clienţi.
„Este extrem de important să fim prezenţi cu produsele care sunt consacrate ca a fi de calitate, şi cu brandul Bucovina în spate, în reţelele de mari hypermarketuri. Şi cred că ceea ce am făcut şi în acest an, fiind prezenţi în foarte multe evenimente, alături de producătorii din Bucovina, dar şi pe zona turistică ne-a dus în situaţia de a găsi de fapt un drum deschis la aceste tipuri de magazine”, a spus Cătălin Nechifor.
Şeful administraţiei judeţene a precizat că intenţia este de a promova într-un mod mai inventiv produsele din Bucovina. El a adăugat că pe lângă elementele clasice de promovare a produselor se are în vedere şi „ceva nou, surprinzător”. „O formă modernă de comerţ trebuie să conţină şi elemente de atractivitate. Încercăm să venim cu ceva nou, surprinzător, care se foloseşte foarte mult în afară în promovarea directă, şi care atrage atenţia consumatorului asupra unui produs, indiferent că e de gastronomie sau de altă natură”, a spus declarat Nechifor.
Preşedintele CJ Suceava a ţinut să aprecieze faptul că Asociaţia „Produs în Bucovina” a reuşit să se dezvolte în cursul acestui an, având peste 40 de membri.