• S.C. Doly-Com Distribuție S.R.L. Botoșani angajează persoane cu competențe profesionale în domeniile electric, electronic și automatizări, cu studii medii sau superioare.
  • Salariul brut acordat este între 5128 lei și 6837 lei, funcție de cunostintele și competențele profesionale în domeniu. Se acordă gratuit transport și o masă la cantina societății. CV-urile se pot trimite pe e-mail la adresa office@dolycom.ro. Relații: la tel. 0231 565970, 0753 090117, 0753090142.

Deputatul PNL de Suceava, Ioan Bălan, vrea să afle de la ministrul transporturilor, Răzvan Cuc, dacă la nivelul ministerului s-a elaborat hotărârea de guvern pentru demararea licitației pentru proiectul tehnic și execuția căii ferate de mare viteză Suceava-București,  așa cum au anunțat recent unii reprezentanți ai majorității parlamentare. ”Dacă răspunsul este afirmativ, îi solicit domnului ministru să precizeze termenul la care estimează că ar putea începe lucrările, precum și durata lucrărilor pentru modernizarea CF Suceava-București. De asemenea îi solicit să spună care sunt costurile estimate pentru modernizarea acestei rute, astfel încât viteza trenurilor de călători că fie de peste 160Km/h. Totodată mai cer să precizeze dacă a solicitat Comisiei Europene ca acest obiectiv de investiții să fie finanțat din fonduri europene nerambursabile disponibile în cadrul financiar 2014-2020”, a declarat Bălan.

El a a arătat că în majoritatea statelor dezvoltate din Uniunea Europeană, transportul pe calea ferată reprezintă mijlocul cel mai rapid, cel mai sigur și cel mai ieftin de deplasare, atât pentru călători, cât și pentru mărfuri. ”Din păcate, de aproape 30 de ani, în România nu se realizează investiții în infrastructura de transport feroviar, motiv pentru care traficul s-a mutat, în mod natural, pe cale rutieră. De exemplu, dacă între Suceava și București ar fi existat o cale ferată de mare viteză, care ar fi permis circulația trenurilor cu viteze de peste 160Km/h, atunci distanța dintre Cetatea de scaun a Moldovei și Capitala țării s-ar fi putut parcurge chiar în mai puțin de 3 ore, avantajele fiind net superioare (prin costuri, siguranță și timp) transportului rutier și celui aerian. Chiar dacă în Master Planul General pentru Transporturi s-a specificat că pe ruta Suceava-București există un număr consistent de pasageri, de câteva mii zilnic, care ar călători cu trenul zilnic și ar justifica pe deplin investiția, Ministerul nu a întreprins demersuri concrete pentru a obține finanțare din fonduri europene nerambursabile pentru a moderniza acestă cale de rulare. Recent, unii reprezentanți ai majorității parlamentare au declarat că Guvernul urmează să se dea hotărârea de guvern pentru demararea licitației pentru proiectul tehnic și de execuție în vederea demarării lucrărilor de modernizare a rutei CF Suceava-București, în vederea creșterii vitezei de deplasare la peste 160Km/h. Am cerut lămuriri ministrului de resort având în vedere importanța deosebită a acestei căi ferate pentru întreaga Regiune de Nord-Est și faptul că un asemenea proiect nu implică exproprieri sau despăgubiri suplimentare, ci doar modernizarea căii ferate existente”,  a mai spus Bălan.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Politic
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava