Trasee Eminesciene
  • Bursa de Valori București (BVB) dă startul celei de-a patra ediții Made in Romania, programul bursei dedicat companiilor antreprenoriale românești
  • Perioada de nominalizare a companiilor care vor face parte din programul Made in Romania 2021 începe astăzi, 22 aprilie, și este deschisă până pe 30 iunie
  • Platforma programului, realizată în parteneriat cu Microsoft România, este investingromania.com
  • Noua platformă a programului oferă posibilitatea conectării directe a antreprenorilor cu investitori și consultanți, precum și cu alți antreprenori

Bursa de Valori București (BVB) lansează astăzi, 22 aprilie, ediția a patra a programului Made in Romania și noua platformă, complet digitalizată a proiectului, care pune în legătură directă companiile, investitorii și consultanții. Platforma este disponibilă pe www.investingromania.com. De astăzi până pe 30 iunie este deschisă perioada de nominalizări a companiilor pentru includerea în ediția din acest an a proiectului Made in Romania.

„Made in Romania este programul fanion al Bursei de Valori București pentru dezvoltarea și promovarea mediului antreprenorial românesc. Prin Made in Romania construim un ecosistem al cărui nucleu este bursa româneasca, un cadru  în care antreprenorii locali au ocazia de a-și promova afacerile și de a lua contact cu furnizorii de capital activi pe piața locală, utilizând o platformă tehnologică moderna. Dovezi ale succesului acestui program, aflat acum la a patra ediție, le vedem atât în numărul din ce în ce mai mare de companii care au participat de la o ediție la alta a programului, dar și în rundele de finanțare pe care companiile din acest program le-au derulat în ultimii ani prin intermediul BVB, care au o valoare cumulată de aproximativ 80 milioane de euro”, a declarat Radu Hanga, Președintele Consiliului de Administrație al BVB.

Prin lansarea platformei www.investingromania.com, BVB transformă programul Made in Romania într-unul complet digitalizat și oferă posibilitatea conectării directe a antreprenorilor cu investitori și consultați, precum și cu alți antreprenori înregistrați în platformă.

„Odată cu pandemia, digitalizarea nu mai este doar o opțiune pentru continuarea celor mai multe afaceri. Chiar această pandemie ne-a oferit nouă, la Bursa de Valori București, oportunitatea de a pregăti trecerea programului Made in Romania spre zona digitală. Suntem încântați că am găsit în Microsoft partenerul care să ne ofere know-how-ul tehnologic pentru a dezvolta platforma Made in Romania. Astfel, antreprenorii au la dispoziție un mecanism tehnologic simplu și, totodată amplu, pentru atragerea finanțării, fie că vorbim de bursa, business angels, venture capital, sau bănci, precum și acces la programe de accelerare a afacerii și, bineînțeles, la consultanți cu experiență în dezvoltarea sustenabilă a companiilor. Ne dorim ca Made in Romania să fie similar unui «one-stop-shop» pentru antreprenori, unde să aibă acces la toate mecanismele necesare pentru dezvoltare”, a declarat Adrian Tănase, Director General, Bursa de Valori București.

„Mai mult decât oricând, privim către tehnologie pentru a găsi soluțiile care să răspundă nevoilor dinamice ale societății. Următorul val de inovații va veni nu doar din partea furnizorilor de tehnologie, ci și de la antreprenori și companii românești din diferite industrii care să acceseze în mod creativ oportunitatea digitală. Prin adăugarea capabilităților Microsoft Cloud la acest program unic dezvoltat de BVB, ne propunem să inspirăm antreprenorii români în a defini și construi viitorul unei economii digitale reziliente şi sustenabile”, a declarat Daniel Rusen, Director de Marketing și Operațiuni, Microsoft România.

Programul Made in Romania este structurat în 4 etape de derulare. În prima etapă, 22 aprilie – 30 iunie, antreprenorii români, partenerii și susținătorii, angajații companiilor românești, precum și membrii Comitetului de Nominalizare pot nominaliza companii prin platforma www.investingromania.com. În perioada mai – iunie vor fi organizate workshop-uri regionale sau webinarii, la care vor fi invitate companii semifinaliste din edițiile anterioare și companii nominalizate în ediția curentă sau care se înregistrează în platformă.

În a doua etapă, în luna iulie, BVB împreună cu membrii Comitetului de Nominalizare vor selecta 50 de companii, dintre toate aplicațiile primite. În a treia etapă, din luna august, dintre cele 50 de companii semifinaliste, publicul va stabili prin vot una dintre cele 15 companii finaliste ale acestei ediții. Celelalte 14 companii finaliste sunt stabilite de un Juriu format din experți în diverse domenii ale economiei. În ultima etapă a programului, luna septembrie, numele celor 15 companii finaliste sunt anunțate public în cadrul unei Gale de Premiere.

Comitetul de Nominalizare este format din următoarele persoane:

  • George Cozos, Small & Medium Business Sales Manager, Microsoft România
  • Gabriel Sidor, Immersion Lab, Director, UiPath
  • Alexandra Bran, CFO & Board Member, ROCA Investments
  • Monica Ivan, Director General, BRK Financial Group
  • Mihai Purcărea, Director General, BRD Asset Management
  • Alexandru Ștefan Vlaicu, Manager Investment Banking , BT Capital Partners
  • Ion Dumitru, Director General, DoingBusiness.ro
  • Mihaela Mihăilescu, Director Asociat, BERD
  • Sergiu Voicu, Jurnalist, Digi24
  • Adriana Iordan, VP Product & Marketing, SeedBlink
  • Vasile Andrian, Partener & Head of Audit & FAS, Mazars Romania
  • Mihai Logofătu, CEO & Co-fondator, Bittnet Group

Membrii Juriului care vor decide companiile finaliste din ediția Made in Romania 2021 sunt:

  • Radu Hanga, Președinte, Bursa de Valori București
  • Daniel Rusen, Director de Marketing și Operațiuni, Microsoft România
  • Rudolf Vizental, CEO, ROCA Investments
  • Alexandru Mihailciuc, VP, Sales Engineering & Customer Success, UiPath
  • Răzvan Butucaru, Partener, Audit & Financial Advisory, Mazars Romania
  • Ovidiu-George Dumitrescu, CFA, Director General Adjunct, TradeVille
  • Răzvan Raț, Director General Adjunct, BRK Financial Group
  • Daniel Szekely, Director Executiv IMM și Micro, Banca Transilvania
  • Irina Neacșu, Director Executiv Corporate Finance, BRD
  • Cristian Herghelegiu, Director General, Dendrio
  • Andrei Dudoiu, Director General și Co-fondator, SeedBlink
  • Jose Maria Martinez de Alegria, Consultant, Horvath & Partners Management Consulting

Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori București în 2017, pentru a identifica și promova companiile de top din România. În cursul anului 2021, partenerii principali care sprijină derularea proiectului sunt: MicrosoftUiPathROCA InvestmentsBanca TransilvaniaBT Capital PartnersBRD Groupe Societe GeneraleBRD Asset ManagementBRK Financial GroupDendrioMazarsSeedBlinkHorvath & Partners Management Consulting, TradeVille, împreună cu susținătorii ANISDoingBusinessRomanian Business Leaders și partenerul media Digi24.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
SAV-COM Suceava
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava