Concert pascal
MOPAN Suceava

Vivre a furnizat primele date despre cumpărăturile de Black Friday. În primele două ore de reduceri, platforma a fost accesată de peste 100.000 de utilizatori, 28% reprezentând accesări de pe desktop, iar 72% accesări mobile și din aplicație. Vârful de trafic a fost atins la ora 20:00, iar minutul de aur a fost 20:28, cu 104 comenzi înregistrate.

Printre recordurile primei ore de la lansarea campaniei se numără cele 3.000 de comenzi plasate și valoarea medie a coșului de cumpărături de peste 100 euro. Cel mai de succes produs din debutul campaniei a fost o canapea, al cărui stoc de peste 100 de bucăți s-a epuizat în doar 16 minute.

„După două ore și jumătate de la lansarea campaniei Black Friday de anul acesta, valoarea vânzărilor a depășit-o pe cea realizată în prima zi a evenimentului din 2018.”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing.

Atât volumul total de utilizatori care au accesat site-ul, cât și numărul de vizitatori în timp real din primele ore ale campaniei s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Pe Vivre.ro, campania de Black Friday a început deja de 12 ore, iar comenzile plasate sunt în valoare de 2.2 milioane euro. Cea mai mare comandă a venit din Târgoviște și a fost de aproximativ 2.500 euro.

Cel mai vândut produs a fost un set de 5 tablouri, pentru care s-au plasat peste 1.365 de comenzi în valoare de 11.164 euro. Categoriile care au generat cele mai multe achiziții au fost mobilierul, covoarele, produsele de lifestyle, accesoriile pentru dormitor și bucătărie.

Din punctul de vedere al valorii tranzacționate, minutul de aur a fost la 20:28, cu 104 comenzi plasate, iar vârful de trafic în timp real a ajuns la peste 42.000 utilizatori la ora 20:01.

“Campania a adus în primele 12 ore peste 10.000 de clienți noi, număr care ne așteptăm ca până la finalul campaniei să ajungă la 30.000.”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing la Vivre.

Update ora 11:00

Valoarea totală a comenzilor plasate până în acest moment a depășit-o deja pe cea a comenzilor plasate pe întreaga perioadă a campaniei de anul trecut.

Cele mai multe comenzi au fost înregistrate în categoriile mobilier, dormitor, covoare, accesorii pentru bucătărie și dining. Cele mai solicitate produse au fost un set de 5 tablouri (peste 1,500 bucăți) și un scaun (330 bucăți).

Țările în care s-au înregistrat cele mai multe tranzacții sunt: România, Bulgaria, Croația, Ungaria și Slovenia.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
Castiga premii zilnice cu factura electronica din contul E.ON Myline
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava