Lansat de Auchan din dorința de a aduce în atenția românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum, Clubul Mărci Emblematice Românești își continuă misiunea printr-un nou proiect demarat de Dragobete. Astfel, în perioada 24 februarie – 2 martie, românii sunt invitați să redescopere în toate cele 33 de hipermarketuri Auchan produse de la peste 30 dintre cele mai renumite mărci locale.

Clubul Mărci Emblematice Românești a debutat cu ocazia Zilei Naționale a României din 2020 printr-un proiect special implementat în magazinele Auchan. Timp de două săptămâni, peste 30 dintre cele mai renumite mărci din diverse categorii de consum au beneficiat de o expunere specială în cadrul hipermarketurilor oferind clienţilor o adevărată paradă de 1 Decembrie. Astfel, milioane de români au putut să redescopere produsele celor mai emblematice mărci româneşti care se bucură de tradiție pe plan local de zeci și chiar sute de ani.

„Susținerea producătorilor locali este un demers constant în cadrul activității noastre. Încă de la deschiderea primului magazin din România am demarat parteneriate de durată cu producători români pentru a putea oferi clienților noștri familiaritatea și garanția produselor locale pe care astăzi le pot regăsi în toate categoriile din magazin. În completarea acestei misiuni am creat și Clubul Mărci Emblematice Românești, o nouă inițiativă de susținere a producției și consumului de produse românești prin care ne dorim să promovăm constant, în magazine și online, produsele celor mai reprezentantive mărci autohtone, sprijinind în acest fel și dezvoltarea producătorilor locali mai tineri.”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.

Astfel, în perioada 24 februarie – 2 martie 2021, Auchan își invită clienții să adauge în coșurile de cumpărături produse de la peste 30 de mărci emblematice românești, 6 dintre acestea membre în Club Mărci Românești de 100 de ani, ce se regăsesc în categoriile de băcănie, băuturi, brânzeturi și lactate, mezeluri, precum și în gamele de produse de îngrijire și curățenie.

Clienții pot selecta din peste sute de articole special marcate la raft și online, având totodată posibilitatea de a participa la o tombolă ce le poate aduce unul dintre cele 100 de premii constând în vouchere de cumpărături. Pentru a fi eligibili pentru câștig, clienții vor trebui să înscrie pe auchan.ro bonul de cumpărături care atestă achiziționarea de produse de la mărcile emblematice românești: Băneasa, Dacia Plant, Făgăraș, Fares, Kandia, Măgura, Plafar, Poiana, Rom, Sano Vita, Scandia, Unisol (Băcănie), Bergenbier, Borsec, Bucegi, Bucovina, Ciucaș, Cotnari, Timișoreana, Ursus, Zarea (Băuturi), Albalact, Napolact (Brânzeturi și Lactate), Caroli, Cris-Tim, Matache Măcelaru (Mezeluri), Edenia (congelate), Dero, Doina, Farmec, Gerovital, Loncolor, Nufăr, Triumf (Detergenți și produse de îngrijire personală).

90% dintre produsele alimentare prezente în magazinele Auchan provin din România

Potrivit companiei, interesul și consumul de produse românești au crescut odată cu numărul acestora dezoltându-se și standardele de calitate, precum și numărul asociațiilor de producători agricoli și capacitatea de producție a acestora. De asemenea, și în industria alimentară se remarcă o dezvoltare similară: există mai mulți producători, cu capacitate de producție crescută și standarde de calitate și mai ridicate, care au integrat în produsele lor, în diferite proporții, noile tendințe de consum: o alimentație mai sănătoasă, mai ecologică, de origine locală, cu mai multă grijă față de mediu și, în general, cu mai multă responsabilitate.

Astfel, ca urmare a promovării și susținerii producțiilor autohtone în toți cei 15 ani de prezență pe plan local, gama de produse alimentare din Auchan este formată în proporție de peste 90% din produse românești. De asemenea, peste 85% din furnizorii retailerului, atât pentru produse alimentare, cât și nealimentare, sunt români.

De-a lungul timpului, Auchan a lansat numeroase inițiative cu scopul de a susține și de a spori consumul de produse locale. Printre acestea se numără programul național de susținere a producătorilor din România „Tu produci, noi te susținem”, programele de filieră națională, respectiv proiecte dezvoltate pe termen lung cu producători români care livrează către magazinele Auchan produse agricole cu trasabilitate controlată, târguri cu produse agro-alimentare și nealimentare la care participă micii producători locali, dar și evenimente tematice anuale în cadrul cărora producători români prezintă produse specifice sau chiar de nișă.

Despre Auchan Retail România     
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 44 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 35 în Stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
SAV-COM Suceava
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava