Concert pascal
MOPAN Suceava

Am încercat să aflăm cum văd copiii viitorul și să ne imaginăm exactcum acesta va arăta cu ajutorul super plastilinei Play-Doh.

Mai mulți copii au povestit cum văd ei viitorul și ne-au îndemnat să credem într-un viitor mai colorat și mult mai haios: https://www.youtube.com/watch?v=a8Kxxy5jxdU.

Pentru a descoperi cum va arăta viitorul, Play-Doh le-a propus copiilor cu vârste între 4 și 6 ani de la Little London International Academy să facă un exercițiu de imaginație și să prezinte propria lor viziune asupra viitorului. Astfel, aflăm că oamenii vor avea pielea colorată, legumele vor avea aripi iar zăpada va avea culoarea curcubeului! Ce ne face să credem că viziunea copiilor asupra viitorului va deveni realitate? Chiar visurile împlinite ale unor vedete, jurnaliști și bloggeri din România.

Imaginația este cel mai important element pentru creațiile viitoare, iar super-plastilina Play-Doh îi încurajează pe copii să creadă în visurile lor pentru a le vedea transformate în realitate. „Campania Play-Doh: Viitorul în ochii copiilor își dorește să le arate celor mici că ceea ce ei modelează poate defini viitorul nostru. Visurile împlinite ale celor 10 personalități, care ne-au răspuns la întrebarea „Cum vedeai viitorul când erai mic?”, ne arată că totul poate deveni realitate”, a declarat Ana Szabadszalasi, Brand Manager Play-Doh.

Iată câteva dintre ele:

  • „Când eram foarte mică îmi închipuiam că vor exista case „deștepte” care la distanță de un singur buton închideau jaluzele, stingeau lumini sau ascundeau patul în perete. Astăzi, ele sunt reale!”. (Aylin Cadîr, actriță și cântăreață)
  • „Noaptea, când dormim, imaginile reale sunt amestecate în malaxorul subconștientului. Nu poți visa ceva ce nu ai cunoscut încã. Dar dacã tot ce visam a fost deja creat, cum se face cã lumea, totuși, evolueazã? Lucrurile noi apar prin distorsiunea imaginii reale. Pentru ca primul telefon mobil sã aparã, cineva a trebuit sã își imagineze un telefon obișnuit cãruia îi lipsește firul. Prima mașinã zburãtoare va fi tot o mașinã, doar cã va zbura. Noul este întotdeauna un remix al vechiului”. (Bogdan Nicolai, jurnalist și blogger)
  • „Când eram mic vedeam viitorul ca pe o scenă mare, pe care sunt spectacole noi în fiecare zi, și unde cortina se deschide cu fiecare răsărit iar la finalul zilei, după aplauze, lumea se culcă. Astăzi trăiesc acest vis devenit realitate, devenind unul dintre performerii care dansează pe scena vieții, în fiecare zi primind câte un nou rol”. (Emil Rengle, coregraf și director artistic)
  • „Când aveam vreo 4 ani, aveam la bunici un leagăn legat de un copac. Îmi plăcea să mă dau în el și să cânt „Un actor grăbit”, imaginându-mi o scenă dintr-un film în care un actor alerga pe peron și pleca în grabă. Nu m-am făcut nici actriță, nici mecanic de locomotivă. Dar am ajuns să lucrez cu actori și să trăiesc în această frumoasă lume, semn că visele pot deveni realitate. E adevărat, visam și să se inventeze teleportarea, dar nu e timpul pierdut”. (Monica Felea, jurnalist)
  • „Prin anii 80, eram mare fan al serialelor Galactica și Star Trek și visam la ziua în care voi folosi aparatul de teleportat. Și acum testez uneori să văd dacă nu cumva a apărut peste noapte vreun buton de „enage” pe bluza mea. Teleportorul nu s-a inventat, dar a apărut Internetul, cu ajutorul căruia pot ajunge măcar virtual în orice colț al planetei și chiar pe Stația Spațială Internațională!” (Laura Davidescu, jurnalist)
  • „Când eram mic îmi doream ca scrisorile să ajungă imediat, să nu mai aștept 2-3 săptămâni pentru a primi un răspuns. Între timp, a apărut e-malul!”. (Mihai Dragomirescu, Urbankid.ro)

Play-Doh împlinește anul acesta 60 de ani și cu această ocazie, brandul și-a dorit să ofere copiilor din România ceva inedit: curajul de a visa la o lume mai frumoasă și un viitor mai colorat.

Despre Hasbro

Hasbro este una dintre cele mai mari companii producătoare de jocuri și jucării la nivel global. Misiunea companiei este aceea de a satisface nevoile fundamentale de joacă ale copiilor și familiilor din întreaga lume. În portofoliul brandului Hasbro se află unele dintre cele mai populare jocuri din lume, precum Pie Face, NERF, Monopoly, Transformers, Jenga, My Little Pony, Littlest Pet Shop și Play-Doh.

Înființată în urmă cu 90 ani, compania Hasbro deține în prezent atât unele dintre cele mai mari branduri de jocuri și jucării, cât și filme și jocuri digitale, reușind să răspundă cu succes cerințelor consumatorilor de pe întreg mapamondul. Producătorul se remarcă prin inovație și o gamă foarte variată de produse.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Timp liber
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
E.ON - Luna aceasta, factura electronica iti poate aduce premii in fiecare zi
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava