La AJOFM Suceava relațiile cu publicul continuă prin mijloace de comunicare electronice
Șefa Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Suceava, Mirela Adomnicăi, a comunicat că distanțarea socială impune o instituționalizare a mijloacelor de comunicare electronice. De aceea, ea a venit cu precizări referitoare la continuarea utilizării poștei electronice și a instrumentelor digitale, ca mod de relaționare cu autoritățile publice, atât pentru a solicita drepturile de asistență socială și indemnizația de șomaj, cât și în adaptarea competențelor la cerințele angajatorilor, prin programe de formare profesională on-line. Mirela Adomnicăi a arătat că prezența la sediul AJOFM a solicitanților va fi necesară doar atunci când se identifică documente incomplete, ilizibile sau în neconcordanță cu bazele de date la care instituția are acces. Termenele pentru soluționarea cererilor vor fi prelungite, în aceste situații de excepție, cu până la 10 zile lucrătoare. În același timp, programele de formare profesională vor fi adaptate la sistemul on-line de pregătire teoretică și practică. Excepție fac programele cu nivel 1 de calificare și cele care nu necesită desfășurarea activităților practice într-un spațiu cu dotări specifice.