Concert pascal
MOPAN Suceava

Medic One și Mullen România au făcut echipă pentrudezvoltarea campaniei de comunicare a noii game de suplimente alimentare Aslavital, lansată de compania Zentiva România. Campania marchează intrarea pe piața suplimentelor alimentare a mărcii Aslavital, marcă recunoscută la nivel local pentru produsele deînfrumusețare și îngrijire a tenului. Compania producătoare de medicamente Zentiva România va comercializa sub umbrela Aslavital cinci noi suplimente alimentare, destinate nevoilor actuale ale femeilor – energie, imunitate, o calitate bună a somnului,sănătatea pielii, părului și a unghiilor.

Campania ilustreazăprovocările și situațiile zilnice în care corpul nostru este supus stresului sau efortului și completează povestea din spatele identității de brandprintr-un spot TV și materiale declinate în online.

„Am pornit de la ne asculta consumatoarele și a afla care sunt cele mai importante nevoi ale lor pentru a face față provocărilor actuale. Astfel s-a născut gama Aslavital suplimente alimentare. Aslavital este un brand recunoscut și apreciat de românce pentru produsele de calitate depe piața din România. Pentru a ne evidenția pe o piață extrem de aglomerată, ne-am propus ca, încă de la început, să spunem o poveste prin identitatea de brand, pornind chiar de la ambalaj și de la numele produselor. Astfel, alături de echipele Medic One și Mullen, am tradus conceptul creativ într-un univers al eroilor și eroinelor de astăzi care, câteodată, au nevoie de ajutor în aventurile de zi cu zi”, a declarat Cătălina Huszar, Marketing Manager OTC Zentiva România.

„Această campanie a fost o provocare pe care o așteptam demult: să lansăm un brand renumit cum este Aslavital, într-o categorie completnouă pe o piață deja marcată de branduri„cu vechime”. Misiunea a fost cu atât mai frumoasă cu cât ne-am ocupat de „nașterea” noii game Aslavital încă din faza de identitate de brand. Un produs nou îți dă posibilitatea să explorezi direcții creative îndrăznețe în conturarea design-ului ambalajelor, în găsirea numelor noilor produse, în producția video și a materialelor de comunicare. Astfel, s-a născut o poveste modernă, pe care nimeni n-a scris-o până acum, însă de care cu toții ne-am lovit cu siguranță măcar o dată”, a declarat Oana Cociașu, Managing Partner Medic One.

Noul brand este prezent în farmacii și campania de comunicare s-a lansat pe mai multe canale, printre care și un website dedicat, dezvoltat de agenția Profero.

Echipele care au lucrat la campanie:

Zentiva România:Cătălina Huszar (Marketing Manager OTC), Ariana Grecu (Product Manager)

Medic One: Oana Cociașu (Managing Partner), Corina Șofariu (Account Director), Ioana Vulcan (Strategy & Research Specialist).

Casa de producție: StudioSet

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Sănătate
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
E.ON - Luna aceasta, factura electronica iti poate aduce premii in fiecare zi
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava