Când vine vorba de promovarea unui nou produs, social media este instrumentul ideal pentru captarea atenției, iar Mirinda România și L2 și-au unit forțele în campania #MixUpYourSummer, pentru a promova noile arome Mirinda Mix-It – Pepene galben & Struguri și Afine & Portocale.

Digital first este motto-ul brandului, iar campania a fost gândită în jurul comunităților din social media. Astfel, urmăritorii influencerilor Cesima, Sînziana Sooper, Emil Rengle, Valerie Lungu, Ceanu Zheng și ai artistului Mario Fresh au generat împreună milioane de vizualizări prin provocări pe TikTok, gif-uri și filtre personalizate pe Instagram, dar și prin mixuri muzicale pe Spotify.

„Mirinda este, în acest moment, brandul digital al categoriei în care joacă, cel care dictează inovația în comunicare. Am reușit să construim o relație cu consumatorii, pe care am consolidat-o și prin campania #MixUpYourSummer. Vom continua să întreținem un dialog relevant, care să provoace la găsirea și exprimarea mixului unic din fiecare dintre noi. Și o facem cu pasiunea, drive-ul și creativitatea tuturor celor implicați.” Ioana Ciobotariu, Senior Brand Manager PepsiCo.

Provocarea Mirinda pentru vara care tocmai s-a încheiat a fost să îndemne userii să experimenteze, să găsească multe mixuri personale și modul lor propriu în care să le exprime: „Mixează, experimentează arome și perspective noi, descoperă.” Mirinda Mix-It este despre a da sensuri noi și neobișnuite unui mix de lucruri obișnuite. Mirinda este primul brand care și-a îndemnat consumatorii să se implice într-o astfel de provocare printr-o serie de premiere digitale, activări creative și neașteptate, colaborări cu artiștii momentului, lansări și challenge-uri fun.

În total, campania #MixUpYourSummer a însemnat peste 150M vizualizări video și 73K user generated videos pe TikTok, 2000 capturi video cu filtru AR personalizat pe Instagram și cel mai creativ playlist colectiv de Spotify. Premiul cel mare a venit pe TikTok, prin provocarea „Mix-It”, piesa originală a campaniei cântată de Mario Fresh și creată special pentru Mirinda Mix-It. Content creatorii au fost provocați să își arate mixul lor fresh, inspirat de Mirinda și marele premiu al challenge-ului a fost un guest appearance în videoclipul noii melodii a lui Mario Fresh. Activarea pe canalul TikTok a fost o nouă premieră digitală, primul hashtag branded challenge cu filtru AR de pe TikTok, după ce Mirinda a pionierat activările pe acest canal în luna mai a acestui an, prin primul hashtag branded challenge din România. Colaborarea cu Mario Fresh este o altă premieră Mirinda și atât piesa, cât și videoclipul piesei, sunt inspirate de noile Mirinda Mix-It și de universul TikTok, și vin cu fresh vibes și un rezumat al verii. Mai jos puteți urmări videoclipul „Mix-It”: https://www.youtube.com/watch?v=Qd67BntpT38

„Dincolo de premierele digitale — prima campanie și primul filtru ale unui brand pe TikTok — Mirinda a devenit singurul brand din categorie ce vorbește fix pe limba audienței: digital-first, creativ și fără niciun fel de compromis în primul rând față de nevoile consumatorilor.” Laurențiu Ion, Digital Marketing Manager PepsiCo

Campania digitală a continuat cu un Gif challenge în Instagram în care utilizatorii au fost provocați de Sînziana Sooper, Emil Rengle și Cesima să-și creeze propriul mix de #summerstyle având la dispoziție o serie de gif-uri inspirate de noile arome Mirinda Mix-It. Premiile challenge-ului au constat într-o serie de jachete ediție limitată inspirată de noile produse Mirinda Mix-It, în colaborare cu Tammy Clothing.

Touchpoints journey-ul s-a încheiat cu un blitz PR, în care Mirinda a suprins o serie de 30 de influenceri cu cel mai cel mai creativ order delivery. Influencerii au primit un mini coș de cumpărături cu produse Mirinda și o cutie de pizza în care se afla jacheta în ediție limitată inspirată de noile arome Mirinda Mix-It, realizată în colaborare cu unul dintre cei mai creativi designeri de modă, Tammy Clothing.

„Mirinda este un brand cu inteligență digitală și consecvență, care construiește pas cu pas, zi de zi, lună de lună, fără pauze. Aceste brand-uri sunt cele care ne aduc cea mai mare satisfacție, lăsându-ne să dezvoltăm și să implementăm user journey-uri digitale care permit o interacțiune reală între brand și user.

Campania Mirinda #MixUpYourSummer, nu impresionează doar prin numărul de impresii, view-uri sau volumul de UGC, ci și prin modul în care brandul a ales să își comunice valorile și noile flavour-uri, ținând cont de touchpoint-urile și modurile în care targetul ei se manifestă. Întreaga experiență a fost menită să încurajeze consumatorii să-și exploreze creativitatea și de a le oferi inspirație și o modalitate de a ieși din cotidian, iar rezultatele campaniei sunt validarea userilor că brandul a înțeles cum să interacționeze cu ei in mediul digital și că s-a mulat pe nevoile lor de comunicare.” Adriana Bogdan, CS Director L2.

Din echipa de proiect fac parte:

PepsiCo
Ioana Ciobotariu – Senior Brand Manager
Raluca Deaconu – Brand Manager
Laurențiu Ion – Digital Marketing Manager
Oana Andone – Digital Specialist

L2
Daian Man – Creative Mastermind
Alexandra Iordache – Creative Wizard
Robert Lazăr – AR & Motion Designer
Diana Căliman – Social Media Manager
Ana Zambori – Art Director
Cristian Petrescu – Graphic Designer
Codin Orășeanu – Sr. Project Manager
Adriana Bogdan – Client Service Director
Ioana Ceapă – Head of Strategy & Partner L2 & SQUAD.influencers
Mih Lovin – Partner L2, SQUAD.influencers, :PGM! & Creative VR

SQUAD.influencers
Geia Manole – Influential Marketing Manager
Geanina Rădulescu – Influential Marketing Manager
Andrei Ionescu – Trend Researcher
Alexandra Păun – Partner L2, SQUAD.influencers, :PGM! & Creative VR

Creative VR
Alex Dohotaru – Creative Mastermind & Partner

Propaganda Creative
Cătălin Manciuc (Group Creative Director)
Alexandra Manoilă (Copywriter)
Adrian Marciu (Art Director)
Anca Iuhaș (Head of Strategy)
Bogdan Ivașcu (Group Account Director)
Paula Matei (Senior Account Manager)
Andreea Racoceanu (Account Manager)

OMD
Mihnea Pretorian: Digital Director
Dana Constantin: Digital Manager
Mihaela Băncilă: Head of AdOperations

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Vedete
SAV-COM Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava