În Adunarea Generală a FRF care a avut loc miercuri, 17 aprilie, membrii afilliați au aprobat schimbarea identității vizuale a Federației Române de Fotbal.

Federația Română de Fotbal intră într-o nouă eră. Misiunea noului brand FRF, creat de compania Brandient, este să unească sub o nouă marcă toate entitățile care contribuie la procesul de transformare modernă a fotbalului românesc. FRF a dorit să pună sub aceeași siglă valorile esențiale ale fotbalului românesc:

·       Credibilitate și Onoare

·       Performanță și Progres

·       Patriotism și Implicare socială

·       Parteneriat și Susținere

·       Pasiune și Spectacol

Mai multe detalii : https://www.frf.ro/comunicari/comunicate-frf/o-noua-identitate-vizuala-pentru-federatia-romana-de-fotbal/

 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Sport
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava