Concert pascal
MOPAN Suceava

Orange prezintă noul portofoliu dedicat clienților PrePay

  • Patru opțiuni simplificate
  • Mai multe resurse pentru fiecare opțiune
  • Posibilitatea de a reporta traficul de date neconsumat
  • Corespondent în date pentru opțiunile de minute

Orange simplifică portofoliul de oferte și le aduce clienților PrePay patru opțiuni cu mai mult trafic de internet inclus, astfel încât aceștia să se bucure de conținutul online preferat. Clienții PrePay au la dispoziție o ofertă simplificată cu patru opțiuni cu minute de 5, 6, 8 și 10 euro care au corespondent în date, putând alege oricând ce resurse doresc să utilizeze. În plus, odată cu introducerea noului portofoliu de oferte,  clienții Orange PrePay au posibilitatea de a reporta resursele de date neconsumate într-o lună, pentru a fi utilizate în luna următoare. Reportarea se poate realiza prin activarea unei opțiuni direct de către utilizatori, fără acțiuni suplimentare sau costuri adiționale.

Activarea opțiunii se poate face prin Self Care -*100#, prin Contul meu Orange, SMS, prin apel către numărul dedicat sau Online, accesând – orange.ro/prepay. Schimbarea unei opțiuni de voce cu una de internet se face prin SMS la 321 cu textul specific opțiunii alese. Utilizatorii care aleg să activeze o opțiune online vor primi trafic dublu de internet.

„În contextul actual, în care alegerea unei opțiuni necesită mai mult timp decât activarea ei, am dezvoltat o ofertă simplă care să răspundă cerințelor clienților noștri, lansând astfel noul portofoliu. Și pentru că utilizatorii cartelelor PrePay își doresc din ce în ce mai mult trafic de Internet, le oferim posibilitatea de a-și reporta resursele de date neconsumate. Aceste inovații în portofoliul PrePay au fost dezvoltate plecând de la nevoile clienților noștri, iar aceștia au ca prioritate conectivitatea.” a declarat Anca Veluda, Consumer Division Manager, Orange România.

Pentru opțiunile PrePay de 5, 6, 8 și 10 euro, traficul de date a fost dublat, iar opțiunea de 5 euro oferă, începând din această lună, de două ori mai multe minute naționale, pentru a putea ține legătura cu cei dragi.

Despre Orange România

Orange este lider pe piaţa de telefonie mobilă din România cu 10,177 milioane de clienţi şi venituri de 947 milioane de euro la 31 decembrie 2015. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 262 milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
Castiga premii zilnice cu factura electronica din contul E.ON Myline
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava