Orange şi E.On Energie, în topul reclamaţiilor la Protecţia Consumatorului
De la începutul anului 2013, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava au fost înregistrate 783 de reclamaţii. Cele mai multe au vizat ORANGE România, cu 80 de reclamaţii. Aspectele reclamate cel mai des se referă la refuzul operatorului de a rezilia contractul, taxarea abonamentului în condiţiile în care contractul era deja reziliat, servicii de internet neconforme, servicii de telefonie mobilă neconforme, telefoane achiziţionate cu multiple defecte în perioada de garanţie sau prelungirea în mod abuziv a contractelor. Locul doi în acest clasament îl ocupă E-ON ENERGIE ROMÂNIA SA cu 56 reclamaţii, 8 la contractele de furnizare a gazelor naturale şi 48 la furnizarea de energie electrică. Sucevenii au reclamat aspecte ca: facturare incorectă, debranşare abuzivă,facturarea costului dublu pentru revizia tehnică a instalaţiei de gaz interioară, întreruperi neanunţate în reţea, perceperea taxei de rebranşare în mod abuziv, deşi consumatorul nu fusese debranşat.