Producătorii români de cosmetice au propus colecţii speciale la târgul internaţional Beautyworld Middle East Dubai
Beautyworld Middle East Dubai, cel mai mare târg internațional pentru produse cosmetice şi parfumuri din Orientul Mijlociu a oferit producătorilor români șansa de a testa noi piețe din domeniu.
Cinci companii, S.C. Soapmill S.R.L., S.C. Star International Med Impex S.R.L., S.C. Europack Media S.R.L., S.C. Farmec S.A. şi S.C. Trio Verde S.R.L., au expus în cadrul pavilionului naţional, pe o suprafață de 72 mp, produse şi colecţii special create pentru acest eveniment.
Desfășurat în perioada 15-17 aprilie 2019, la Dubai, Beautyworld Middle East a reunit peste 1.700 de companii din întreaga lume care au prezentat, în premieră, produsele inovatoare și tendințele din lumea frumuseții.
Pe parcursul celor trei zile ale evenimentului, reprezentanţii companiilor româneşti au avut întâlniri de matchmaking şi de afaceri, au lansat şi au prezentat vizitatorilor la târg gamele proprii de produse cosmetice: creme de toaletă, șampoane, balsamuri, produse de îngrijire corporală şi cosmetică decorativă.
Prezenţa la Dubai, alături de profesioniști în domeniul frumuseții şi în faţa a mii de cumpărători, a oferit firmelor românești prilejul de a-şi consolida relatiile comerciale existente şi de a identifica noi contacte cu firme din Emiratele Arabe Unite şi terțe piețe.
Participarea firmelor românești sub pavilion național la Beautyworld Middle East Dubai a fost organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, prin Programul de Promovare a Exporturilor, în colaborare cu Organizația Patronală a Industriei Cosmeticelor (OPIC). Bugetul aprobat prin PPE este de 312.231 lei fără TVA, (319.339 lei cu TVA).