Concert pascal
MOPAN Suceava

Retargeting.biz, unul din jucătorii cu cea mai puternică creștere din piața SaaS, specializat în automatizarea și optimizarea practicilor de marketing ale magazinelor online, alături de Frisbo, platforma românească de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa, oferă acum la pachet servicii integrate de e-commerce magazinelor online care doresc să-și extindă vânzările, atât la nivel național, cât și internațional.

Dacă anul 2020 a fost un an al provocărilor și învățămintelor pentru comercianți, 2021 se anunță anul oportunităților pentru vânzările online. În acest context, două dintre cele mai importante nume din sfera e-commerce-ului au decis să vină în ajutorul businessurilor, formând un parteneriat strategic și oferind servicii complementare menite să contribuie la dezvoltarea sectorului.

„Considerând complexitatea metodelor actuale de promovare online, precum și creșterea rapidă atât a numărului de noi magazine virtuale, cât și a volumului activității pentru magazinele deja existente în piață, se evidențiază o nevoie de centralizare a canalelor de promovare online, care să ușureze eforturile și să reducă resursele umane implicate și în același timp să susțină creșterea vânzărilor online cu un consum optim de bugete.” declară Rareș Bănescu, CEO Retargeting.biz.

„Ceea ce oferim noi este o alternativă avantajoasă; prin intermediul platformei noastre, oricine își poate seta campaniile în câteva ore, fără a avea nevoie de cunoștințe avansate în domeniu. Mai mult, opțiunea Premium Account Management necesită și mai puțin efort din partea clienților, lăsând totul în grija specialiștilor noștri de cont și a specialistilor PPC certificați Google și Facebook” continuă Rareș Bănescu.

Fiind aliniați în dorința de reformare și optimizare, Bogdan Colceriu, CEO Frisbo declară: „Partea văzută a magazinului online și a site-ului dau cele mai mari bătăi de cap începătorilor din e-commerce, ajungând să reprezinte și până la 30% din costurile operaționale ale afacerii. Pe lângă acestea, partea cu adevărat nevăzută este preluarea efectivă a comenzilor, procesarea lor, facturarea, depozitarea, împachetarea, livrarea, retururile și activitatea de customersupport. Toate acestea presupun procese elaborate, spațiu, angajați, sisteme software, iar pe măsură ce magazinul online ia amploare, ele vor trebui scalate în consecință. Aici aduce Frisbo plus valoare, transformând costurile fixe în costuri variabile, în funcție de necesitățile operaționale, minimizând efortul financiar, timpul investit și stresul implicit, maximizând profitul și focusul spre dezvoltarea de noi oportunități”.

Soluțiile oferite prin această colaborare elimină necesitatea investițiilor în depozite proprii, în personal specializat în IT, marketing sau logistică, ceea ce reduce la minim costul de adaptare a unei afaceri la mediul online. Comercianții beneficiază de creșterea volumului vânzărilor și de optimizarea proceselor operaționale, câștigând astfel timp prețios, ceea ce favorizează inovația și îmbunătățirea calității și varietății produselor.

Despre Retargeting.biz

Retargeting.biz este o platformă automatizată de marketing menită să ajute magazinele online în atragerea de trafic nou și îmbunătățirea performanțelor în materie de vânzări (ex. optimizarea ratelor de conversie și a volumului de vânzări, minimizarea costurilor de conversie și a ratelor de abandon coș, etc.).

Prezent deja în 4 țări – România, Ungaria, Grecia și Bulgaria, Retargeting.biz urmărește să își continue rapid expansiunea, următoarele piețe vizate fiind Spania și Italia.

Folosind tactici avansate de automatizare, Retargeting.biz permite magazinelor online să analizeze până în cel mai mic detaliu comportamentul utilizatorilor și să le ofere acestora o experiență personalizată, ce aduce rezultate net superioare practicilor standard ale industriei.

Despre Frisbo

Frisbo, prin cea mai răspândită rețea de fulfillment din Europa, oferă magazinelor online potențial de extindere prin deschidere spre piețe noi, în prezent având active depozite în 7 țări, cu posibilitatea de a deservi 9 țări în regim de livrare a doua zi, prin partenerii săi de curierat. Până la sfârșitul anului 2021, Frisbo își propune să își extindă prezența de fulfillment în 12 piețe și să ofere nextdaydelivery în 16 țări, acoperind astfel Moldova, România, Ungaria, Polonia, Germania, Cehia, Austria, Slovacia, Belgia, Italia, Spania, Franța, Olanda, Portugalia, Grecia și Bulgaria.

Viziunea Frisbo este dezvoltarea la nivel european și apoi global a unui nou standard de procesare distribuită, algoritmică, a comenzilor, contribuind la îmbunătățirea pieței de e-commerce prin susținerea retailerilor și a experienței cumpărătorilor, cu impact pozitiv în infrastructura de depozitare și transport.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
Castiga premii zilnice cu factura electronica din contul E.ON Myline
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava