MOPAN Suceava

Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Centrul Roman pentru Promovarea Comertului si Investitiilor Straine in colaborare cu Federatia Patronala a Industriei Usoare – FEPAIUS organizeaza in perioada 30 iunie – 3 iulie 2012 participarea a 38 societati comerciale romanesti din domeniul design-ului vestimentar, confectiilor si accesoriilor la editia de vara a Salonului International „Who’s Next” de la Paris.

Romania este reprezentata pentru a 16-a oara la aceasta manifestare, firmele romanesti participante fiind prezente in 5 dintre cele 6 sectiuni de moda si accesorii ale Salonului, respectiv: „Premiere Classe”- 5 firme, „Private”- 24 firme, „Fame” -5 firme, „Mess Around” -3 firme si „Mr. Brown” – o firma.

Obiectivul principal al participarii Romaniei cu o serie de branduri proprii este promovarea de marci si colectii originale. In catalogul editat de organizatori, pentru a ilustra tendintele sezonului de vara 2013, au fost selectate modele din colectiile originale a 12 dintre participantii romani, trei dintre ei aflati la prima prezenta in cadrul Salonului.

Oamenii de afaceri romani prezenti la targ au avut inca din prima zi intalniri de lucru, creandu-se astfel premizele pentru consolidarea exporturilor de articole de imbracaminte si accesorii pe aceasta piata traditionala din Uniunea Europeana, precum si pentru identificarea unor noi oportunitati de atragere de investitii in tara noastra.

Experienta acumulata de firmele romanesti in competitia cu parteneri din Franta si din alte tari va permite orientare viitoarelor colectii ale designer-ilor romani, facilitand accesul brand-urilor proprii pe nise ale piatei franceze, conform proiectului de branding al Strategiei Nationale de Export.

Rezultat al regandirii manifestarilor de moda gazduite de capitala franceza, „Who’s Next” acopera o gama completa de produse de moda ce ilustreza un stil de viata si imprima tendintele pentru sezonul de vara 2013, fiind un punct de intalnire pentru detailisti, formatori de opinie in domeniul modei sau jurnalisti specializati. Evenimentul, modulat intr-o noua configuratie si structura, propune colectii originale de imbracaminte pentru femei si barbati, realizate din tesaturi inedite, confectii si tricotaje, produse din blana, marochinarie, incaltaminte, accesorii de moda, etc.
Editia de vara a „Who’s Next” propune publicului profesional 2000 de marci din peste 40 de tari, care expun in cadrul a 6 sectiuni de moda si accesorii, respectiv: FAME, PRIVATE, MR. BROWN, PREMIERE CLASSE, MESS AROUND si LE CUBE. Ponderea cea mai mare a exponatelor revine confectiilor textile (47%), urmate de produsele de incaltaminte (16%), bijuterii (11%), produse de marochinarie (9%), esarfe (6%), palarii (2% fiecare) si alte accesorii (12%). Tendintele sunt stabilite de expozantii europeni, respectiv Franta (41%), alte tari europene (41%), Asia (12%), America (4%) si Orientul Mijlociu (2%).

Biroul de presa al MECMA

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
Castiga premii zilnice cu factura electronica din contul E.ON Myline
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava