Concert pascal
MOPAN Suceava

După succesul înregistrat în prima campanie de Black Friday 2015 (în zilele de 20 – 23 noiembrie), magazinul online de ceasuri PretzMic.ro a anunţat lansarea celei de-a doua runde de reduceri de Black Friday, în perioada 27 – 30 noiembrie. Astfel, după „Black Friday românesc”, urmează „Black Friday internaţional”, în contextul în care, la nivel mondial, marele eveniment de shopping este organizat oficial în ultima zi de vineri din luna noiembrie. Din nou, reducerile disponibile în magazin vor ajunge până la 90%, magazinul pregătind în acest sens un stoc suplimentar de 5000 de ceasuri.

În prima campanie, PretzMic.ro, unul dintre cele mai accesate magazine online de ceasuri, a înregistrat o creştere a numărului de vizitatori de peste 70%, în comparaţie cu Black Friday 2014 (conform Google Analytics). Acest lucru s-a concretizat şi în vânzări, care au crescut atât ca număr, cât şi ca volum. Stocurile de produse cu discount de 80-90% s-au epuizat în doar o oră de la lansarea promoţiilor. „Cele mai multe comenzi au fost înregistrate chiar pe 20 noiembrie, semn că erau multe persoane care ştiau exact ce doresc să cumpere şi au acţionat imediat. Un element demn de remarcat este creşterea numărului de tranzacţii online cu cardul – creştere de peste 150%, chiar dacă numărul rămâne totuşi mic, în jurul a 5% din total. Cash-ul este încă preferat de clienţi, dar ne aşteptăm ca lună de lună să existe o creştere notabilă în privinţa numărului de plăţi online şi mai ales a valorilor plătite cu cardul”, a declarat Ioan Farcaş, Manager General al companiei care operează magazinul PretzMic.ro.

Spre deosebire de ediţia de Black Friday din 2014, când companiile de curierat nu au avut logistica necesară pentru a răspunde numărului neaşteptat de mare de comenzi din e-commerce, în 2015 se poate observa o schimbare majoră. În cazul PretzMic.ro, livrările către clienţi s-au făcut foarte rapid: pe de-o parte reprezentanţii magazinului s-au pregătit special şi au avut program permanent de procesare a comenzilor, pe de altă parte şi firmele de curierat s-au organizat foarte bine, au preluat şi livrat pachetele foarte rapid, în întreaga ţară. Drept rezultat, pe data de 23 noiembrie (luni) deja erau livrate 70% dintre comenzi (unele fiind livrate chiar în week-end). Acest lucru este îmbucurător pentru piaţa de e-commerce şi pentru cea de curierat – ambele s-au maturizat extrem de puternic, iar Black Friday a fost şi este un imbold în acest sens pentru companiile care activează în aceste domenii strâns legate unul de celălalt.

În privinţa vânzărilor din perioada 20 – 23 noiembrie, „vedetele” au fost un model de ceas Quartz (peste 200 de bucăţi comandate) şi un model Tourbillon (peste 100 de bucăţi comandate), în condiţiile în care diversitatea modelelor existente în magazin a fost extrem de generoasă. În plus, toate modelele au fost incluse în campania de Black Friday, aşa cum se va întâmpla şi în valul al doilea de promoţii, în perioada 27 – 30 noiembrie. „Pentru cei care doresc să cumpere din timp cadouri de Crăciun, mai oferim o şansa de shopping cu discounturi de până la 90%. Aşa cum procedăm mereu, pentru a stimula acţiunea de dăruire, fiecare ceas este livrat într-o cutie de cadou. O atenţie deosebită va fi probabil acordată smartwatch-urilor, pe care le-am lansat foarte recent”, a mai spus Ioan Farcaş.

Activând pe segmentul de ceasuri cu preţuri accesibile, e-shop-ul www.PretzMic.ro are deja aproape 4 ani de experienţă în comerţul electronic din România, cu vânzări în creştere de la an la an. În primele 10 luni din 2015, cifra de afaceri a crescut cu mai mult de 20% faţă de perioada similară a anului trecut. Permanent se lansează modele şi branduri noi – este şi cazul recentelor lansări Naviforce şi Curren, mărci ce au intrat în oferta PretzMic.ro în luna octombrie.

Accesibil la adresa www.PretzMic.ro, magazinul are o comunitate solidă pe Facebook (peste 83.000 de aprecieri) şi pune accentul pe servicii de calitate pe toată durata procesului de shopping, ba chiar şi ulterior, prin garanţia de retur de 30 de zile. Plata online cu cardul este permisă în condiţii de maximă siguranţă, prin procesatorul EuPlatesc.ro, iar livrarea se face rapid oriunde în ţară, în 24 – 48 de ore, prin companiile de curierat DPD şi Urgent Cargus (inclusiv cu opţiunea Deschidere colet la livrare).

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Timp liber
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
Castiga premii zilnice cu factura electronica din contul E.ON Myline
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava