Concert pascal
MOPAN Suceava

Strategia Naţională pentru Siguranţă Rutieră (2022-2030) e poate cea mai lipsită de substanță și de credibilitate strategie elaborată până acum!

Preambul      

Această strategie, care ar trebui să sprijine un PNRR care se clatină din ce în ce mai mult (lucru știut, VIZIBIL și prezentat în alte articole), a fost elaborată fără a pune la locul său important, meritat și certificat pe Inginerul de Drumuri.

De fapt, această strategie ar trebui să aibă în vedere, în primul rând, pe Inginerul de Drumuri și pe Inginerul în Transporturi. Unde sunt aceștia? Cu siguranță nu știm, dar efectele se văd!

Politicul se angajează și se mândrește pe rețelele sociale și în formulări cu tot mai multe ,,trăznăii tehnice”. Astfel, politicul ajunge să se facă de râs, dacă nu în fața unui public larg, care nu este obligat să aibă astfel de cunoștințe tehnice detaliate, în fața Comisiei Europene și a Inginerului de Drumuri sau Transporturi.

CU SIGURANȚĂ, Politicul a fost așa de agresiv în a ocupa funcțiile de conducere în instituțiile statului, încât a eliminat și specialiștii în materie, specialiști care ar fi trebuit să ocupe de drept locurile acestora…

Deci  sunt ,,dușmani” fără de vină ai politicului. Prin urmare se pare că azi, Politicul lucrează cu o resursă umană second – hand (cei buni au plecat/ au fost îndepărtați din funcțiile care contează) și acest lucru se vede. Măcar atât ar fi putut să facă politicul, respectiv să-și facă un bine și să țină specialiștii aproape, fie și în umbra, în eșaloanele 2/3, cum făcuseră comuniștii după 1964!

Având în vedere cele de mai sus, constatăm în fapt apariția unei frustrării a Comisiei Europene strict împotriva Politicului. Și de ce nu s-ar naște o astfel de frustrare? Atunci când Comisia Europeană, prin specialiștii săi, se opune propunerilor unor atehnici în costume, pe la diversele întâlniri.

Din acest punct de vedere, acordăm o oarecare clemență Comisiei Europene și tindem să credem că această Comisie nu are nimic personal cu dezvoltarea națională, ci cu faptul că cei care ”o pun pe hârtie”, o fac prost și sunt atât de înapoiați tehnic, încât un dialog de specialitate nu are cum să aibă loc.

Până la urmă, în esența sa, prostul este invincibil și de neconvins!

Deși suntem pe primul loc în Europa la numărul de accidente, decidenții se entuziasmează în fața unor soluții tehnice fanteziste, abordate pur local și deloc în sensul siguranței rutiere, specifice altor țări.

În Strategia Naţională pentru Siguranţă Rutieră (2022-2030), CNAIR se laudă cu ,,Șoselele muzicale”

Continuarea pe:  https://grupinfrastructura.ro/strategia-nationala-pentru-siguranta-rutiera-este-strategia-prin-care-se-trece-de-la-autoturism-la-caruta/

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
Castiga premii zilnice cu factura electronica din contul E.ON Myline
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava