Cantecele Neamului

Cele mai bune companii in relatiile cu clientii lor din Romania au fost premiate in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Relatiile cu Clientii. Evenimentul a fost organizat de The KPI Institute care a realizat pentru prima data in Romania un studiu privind relatiile dintre companii si clientii acestora. Conform rezultatelor cercetarii primele locuri, in domeniile lor de activitate, au fost ocupate de urmatoarele companii: Synevo, TNT, INS, Salad Box si Kaufland.

Rezultatele studiului au fost communicate in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Relatiile cu Clientii care a avut loc, joi, 8 iunie la Crystal Palace Ballroom din Bucuresti.

La categoria curierat locul I a fost ocupat de compania TNT, iar Urgent Cargus si Fan Curier au ocupat locurile II, respectiv III, la o diferenta foarte mica de punctaj.

In cee ace priveste serviciile publice centrale, castigatorul a fost Institutul National de Statistica, in timp ce locurile doi si trei la aceasta categorie au fost ocupate de Ministerul Finantelor Publice si Agentia Nationala de Administrare Fiscala.

La categoria restaurante, castigatorul a fost Salad Box, intrecandu-si in calitatea serviciilor oferite clientilor, concurentii KFC si Pizza Hut care s-au clasat pe locurile doi si respectiv trei.

Dintre retelele de hipermarketuri, Kaufland a fost notat de catre participantii la studiu ca fiind campionul categoriei sale, urmat indeaproape de catre Lidl si Auchan.

Studiul a fost realizat in perioada aprilie –  mai 2015 si a avut obiectivul de a identifica gradul de satisfactie al clientilor in raport cu serviciul de customer care al companiilor din Romania. Evaluarea a fost realizata prin intermediul mai multor sondaje de opinie aplicate clientilor a peste 350 de organizatii impartite in 26 de categorii. Studiul a luat in calcul 800 de variabile, iar prin intermediul raspunsurilor celor peste 1000 de participant la studiu s-au putut defini cele mai bune companii in relatiile cu clientii din Romania. Celor 26 de categorii le-au revenit cate trei premii individuale, iar marele castigator a fost compania Synevo, desemnata drept cea mai buna companie in relatiile cu clientii sai.

Gala Premiilor de Excelenta in Relatiile cu Clientii, organizata de catre The KPI Institute in parteneriat cu Acumen Integrat a completat evenimentul “Conferinta Managementul Relatiilor cu Clientii in Romania 2015” care s-a desfasurat in perioada 4 – 6 Iunie 2015 la Hotelul Intercontinental, Bucuresti.

Sponsori: Brinel, Calitop, Coca Cola HBC Romania, Donau Service, Universitatea Babes-Bolyai.

Parteneri media: 9AM, Calendar Evenimente, Catalog Cursuri, Comunicate de Afaceri,  Doing Business, Economia Online, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, Kompass, LivePR, Market Watch, Promo Afaceri, Profit 360, Social Media Romania

 

Despre The KPI Institute

The KPI Institute a fost infiintat in anul 2004 in Melbourne, Australia si este autoritatea globala in cercetare si educatie in domeniul Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs), oferind, prin publicatiile si programele sale educationale perspective noi asupra modului in care masuram performanta utilizand KPIs. Compania administreaza platforma www.smarKPIs.com, o baza de date ce reuneste peste 20,000 de exemple de KPIs. Detalii pe www.kpiinstitute.org/.

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrat a fost fondat in anul 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si sprijinirea organizatiilor in implementarea acestor sisteme si in lucrul cu indicatorii cheie de performanta. In anul 2015, portofoliul de programe educationale s-a imbogatit cu 10 noi cursuri de certificare profesionala, facilitate de catre The KPI Institute, inclusiv un curs dedicat performantei in Serviciul Clienti. Detalii pe www.acumenintegrat.ro/.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Karls Jobs 2018
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava