Mastercard deschide perioada înscrierilor pentru Fondul de Inovare Strive EU
Mastercard deschide astăzi perioada de depunere a cererilor de aplicare pentru Fondul de Inovare Strive EU, o nouă inițiativă menită să accelereze dezvoltarea soluțiilor pentru susținerea micilor întreprinderi...
Marțea Mastercard: Un nou program marca Mastercard România ce aduce cashback garantat pentru posesorii de carduri
Mastercard lansează programul Marțea Mastercard prin care, începând cu 16 ianuarie, toți posesorii de carduri Mastercard eligibile*, emise în România, se pot bucura de cashback pentru achiziții efectuate...
Mastercard, Indicele Plăților Digitale 2022: Nivelul de dezvoltare al pieței de plăți digitale din România, evaluat la 56 din 100 de puncte
Dezvoltarea plăților digitale în România a obținut un scor de 56 din 100 de puncte în 2022, conform Indicelului Plăților Digitale (IDP), instrument de analiză dezvoltat de Mastercard. Rezultatul este calculat...
Mastercard lansează Mastercard Premium Collection, primul program de cashback automat cu acces la o selecție de parteneri, dedicat exclusiv posesorilor de carduri Premium din România
TEILOR, Nike, Le Bistrot Français, M60, Finca by Alioli, Zăganu, Sabon, FREYWILLE și Max Mara sunt doar o parte dintre partenerii atent selecționați, dintr-o varietate dedomenii:modă, bijuterii,delicatese...
În premieră în România, Mastercard le oferă cashback garantat românilor care își plătesc taxele și impozitele cu cardul, până pe 31 martie
Pentru prima dată în România, Mastercard lansează o campanie de cashback pentru cei care, în 2023, își plătesc taxele și impozitele cu un card de debit sau credit Mastercard. În perioada 24 – 31...
Griji în minus, beneficii în plus oferite de Mastercard românilor care își plătesc taxele, impozitele și facturile cu cardul
Mastercard lansează campania „Griji în minus, șanse în plus”, prin care îi încurajează pe români să aleagă plata cu cardul pentru taxe, impozite și facturile de utilități (electricitate, gaze, apă), în...
De Black Friday, Mastercard și eMAG oferă un autoturism electric premium
De Black Friday, posesorii de card Mastercard care achiziționează produse din aplicația eMAG sau de pe www.emag.ro au ocazia să câștige un BMW iX3 100% electric, în cadrul campaniei derulate de Mastercard...
Mastercard și Junior Achievement lansează „Lecția de finanțe”, un program național de educație financiară, pentru profesorii din învățământul gimnazial
Mastercard România și Junior Achievement România prezintă „Lecția de finanțe”, un program național de formare continuă și predare la clasă, acreditat de Ministerul Educației șiadresat profesorilor din...
Mastercard lansează Indicele Plăților Digitale, o analiză aplăților electronice în România, care indică potențial de creștere semnificativ, pe 3 direcții: infrastructură, utilizare, cunoștințe
Mastercard lansează Indicele Plăților Digitale (IDP), un instrument de analiză care urmărește evoluția plăților digitale, la nivel național. După prezentarea cu succes în Ungaria în 2021, indicele a fost...
Mastercard, OTP Bank România și Radcom lansează o soluție de plată unică în România, care optimizează costul călătoriilor pentru pasagerii din transportul public
Mastercard, în parteneriat cu OTP Bank România și Radcom, dezvoltator de echipamente și soluții complete de ticketing,au finalizat cu succes implementarea unei soluții inovatoare în România, care redefinește...
Mastercard și OTP Bank în parteneriat cu Honeywell furnizează, în premieră, o soluție IT ce permite plata contactless pentru curierii DPD
Mastercard consolidează parteneriatul pe termen lung cu DPD, lider european în livrări rutiere, și implementează o nouă soluție de plată contactless la livrare, în parteneriat cu OTP Bank și Honeywell...
Mastercard continuă parteneriatul pe termen lung cu Dăruiește Viață și finanțează o serie de sesiuni educaționale, dedicate siguranței pacienților
Pentru al treilea an consecutiv, Mastercard este partenerul pentru inovație al Dăruiește Viață, în cadrul inițiativei #NoiFacemUnSpital, care construiește Primul Spital Național de Copii pentru Cancer...
Mastercard lansează „Piața la drum”, primul proiect din Romania care îi aduce pe micii comercianți de la marginea drumului în economia digitală
Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, anunță lansarea campaniei „Piața la drum”, un proiect care militează pentru egalitatea de șanse și independența financiară și marchează...
Mastercard lansează campania „Ține mingea în joc!” și aduce baschetul mai aproape de fanii acestui sport și de publicul larg
Mastercard continuă parteneriatul cu CSU Știința București, în calitate de unic susținător al echipei de baschet U16 masculin din cadrul Clubului, și lansează campania „Ține mingea în joc!”, dedicată promovării...
Mastercard simplifică istoricul tranzacțiilor online
Mastercard lansează o nouă soluție de banking digital,carele oferăposesorilorde card mai multe detalii despre achizițiile lor. Furnizată de Ethoca, companie deținută de Mastercard, noul produs va îmbunătăți...
Consumatorii care plătesc cu cardul Mastercard la terminalele POS Raiffeisen Bank din stațiile Rompetrol pot retrage numerar de până la 200 de lei
Mastercard, în parteneriat cu Raiffeisen Bank, lansează serviciul cashback (eliberare de numerar la comerciant) în benzinăriile Rompetrol, prin POS-urile băncii. Inițiativa reprezintă o continuare a demersurilor...
Mastercard continuă parteneriatul cu Asociația pentru Promovarea Performanței în Educație și susține digitalizarea manualelor de educație financiară
Mastercard este partener al Asociației pentru Promovarea Performanței în Educație (APPE), pentru al șaptelea an consecutiv, în cadrul programului de Educație Financiară în învățământul preuniversitar din...
Studiu Mastercard și Harvard Business Review: 88% dintre companii consideră că preocupările consumatorilor reprezintă un aspect important în strategia și practicile companiei de colectare a datelor personale
Companiile admit că trebuie să fie mai atente la modul în care utilizează și protejează datele cu caracter personal ale consumatorilor, relevă un studiu Harvard Business Review Analytic Services, sponsorizat...
Mastercard lansează campania „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!” și, alături de Smiley, invită consumatorii să descopere noi experiențe și o serie de premii
Mastercard lansează campania națională „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!”, prin care își propune să inspire consumatorii să descopere și să se bucure de momente de neprețuit în „noul normal”...
Studiu Mastercard: românii sprijină relansarea comerțului local în perioada post-izolare
Măcelarii, comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare...
Mastercard se alătură campaniei „Donează pentru linia întâi”, cu o donație de 500.000 de lei și contribuții suplimentare fiecărei donații individuale
Mastercard se alătură campaniei „Donează pentru linia întâi”, dezvoltată de eMAG, Banca Transilvania, Bitdefender și Mobexpert, cu scopul de a sprijini eforturile medicilor și ale personalului sanitar...