Ziua Educației: În anul școlar 2021-2022, peste 60.000 de elevi nu au abandonat școala datorită programelor desfășurate de 7 ONG-uri, sprijinite de Lidl România
Lidl România împreună cu partenerii din societatea civilă continuă să susțină accesul la educație incluzivă de calitate în școlile din România. De Ziua Educației, Lidl România alături de partenerii săi...
8,3 tone de deșeuri, dintre care 5,4 tone de plastic, au fost colectate în cadrul inițiativei România Limpede, lansată de Lidl România
În perioada 1 – 7 septembrie 2022, în cadrul programului România Limpede, Lidl România împreună cu Mai Mult Verde, WWF-România și ASAP (Armata Selectării Atente a Plasticului) au organizat o serie de acțiuni...
35 milioane de lei: investiția Lidl România în dezvoltarea comunităților locale, din perioada 1 martie 2021 – 28 februarie 2022
Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, în anul financiar 2021 (1 martie 2021 – 28 februarie 2022), Lidl România a investit peste 35 milioane de lei, pentru dezvoltarea durabilă a societății românești. Retailerul...
„Verde la educație pentru circulație” se mută online: Fundația Zurli, în parteneriat cu Poliția Română și susținuți de Lidl România,duce lecțiile de educație rutieră pentru copii pe o platformă digitală interactivă. În centrul platformei stă un serial prezentat de Gașca Zurli.
Fundația Zurli, cu spijinul Lidl România, continuă campania națională de educație rutieră,„Verde la educație pentru circulație”, lansată de retailer încă din anul 2013 și realizată în colaborare cu Poliția...
În 2020, Lidl România a investit 30 milioane de lei în dezvoltarea comunităților locale, susținând peste 90 de ONG-uri, la nivel național
Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, Lidl România a continuat să investească în parteneriate strategice ce urmăresc cele trei direcții de investiții sociale ale companiei: educație, mediu și dezvoltarea...
De Ziua Mondială împotriva risipei alimentare, Lidl România și ceilalți parteneri ai rețelei băncilor pentru alimente sărbătoresc înființarea Federației Băncilor pentru Alimente din România – FBAR
Lidl este una dintre companiile care, împreună cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente, sprijină combaterea risipei alimentare prin acțiuni de amploare la nivel național 29 septembrie a fost declarată Ziua...
Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare
Lidl lansează împreună cu Ambasada Sustenabilității studiul național „România cu un singur chip”, care măsoară decalajele dintre mediul rural și mediul urban și se alătură programului „România Solidară”...
Lidl introduce în magazine săculeții reutilizabili pentru fructe și legume
În plus, în efortul de a reduce consumul de plastic, pentru fiecare pungă biodegradabilă pe care clienții aleg să nu o folosească, Lidl va dona 0,10 lei către programul „Cu Apele Curate” Ca măsură pentru...
Clienții Lidl din patru orașe au donat 16,7 tone de alimente pentru persoanele defavorizate, în campania organizată de retailer în parteneriat cu rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente
În perioada 10-22 decembrie, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl a desfășurat o campanie de colectare de alimente prin care și-a invitat clienții să doneze produse neperisabile pentru...
Împreună cu clienții săi, Lidl contribuie la reducerea riscului de abandon școlar și investește 800.000 lei în programul derulat de UNICEF
Împreună cu clienții săi, Lidl continuă să susțină inițiativele din domeniul educației. Astfel, compania investește 800.000 lei în programul implementat de UNICEF în România, care va ajuta peste 1000 de...
Lidl și UNICEF susțin copiii din comunitățile vulnerabile să își continue studiile la liceu sau școli profesionale
Pentru al treilea an consecutiv, Lidl, în parteneriat cu UNICEF în România, susține copiii din comunitățile vulnerabile să aibă acces la educație incluzivă de calitate.Programul se adresează elevilor din...
Peste 100 de profesori și 3000 de copii din programul Teach for Romania vor fi susținuți de Lidl și clienții retailerului cu 1.300.000 de lei
Pentru fiecare articol din oferta de rechizite Școala în coolori vesele achiziționat în perioada 19 august – 1 septembrie, Lidl a donat 1 leu către programul Teach for Romania. Această sumă va ajuta cadrele...
46 de tone de alimente au fost colectate și distribuite către peste 4.000 de persoane vulnerabile
Banca Regională pentru Alimente Roman este cea de-a treia din țarădezvoltată după modelul Federației Europene a Băncilor de Alimente (FEBA)și fondată cu sprijinul Lidl, după cele din București și Cluj.În...
LIDL continuă să susțină accesul la educație de calitate, sprijinind programul național Teach for Romania
Lidl continuă să susțină dreptul la educație de calitate pentru toți copiii printr-un nou demers de sustenabilitate. Cu ajutorul clienților săi, Lidl va sprijini programul național Teach for Romania și...
Împreună cu clienții săi, Lidl sprijină demersurile împotriva risipei de hrană cu 40.000 euro
În perioada 1 aprilie – 30 iunie, clienții și angajații Lidl s-au implicat în susținerea Asociației MaiMultVerde și au strâns în urnele de donații din magazine 20.000 euro. Compania a suplimentat contribuția...
Școala Zero Waste Ediția 2018 și-a desemnat câștigătorii
Concursul Național de Educație Ecologică Școala Zero Waste ediția 2018 a ajuns la final. Pe durata celor 10 săptămâni de concurs, școlile participante au fost încurajate (și punctate pentru asta) să organizeze...