Lidl susține importanța Educației Timpurii pentru dezvoltarea sănătoasă a copiilor, printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step
Cu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesionalăa lansat campania “Educația Timpurie este iubire!”, prima inițiativă din România care promovează beneficiile pe...
Lidl dezvoltă primul standard pentru conservarea biodiversității în agricultura convențională, printr-un nou modul al certificării GLOBAL G.A.P.
Lidl, împreună cu specialiști din domeniul agriculturii și din cel alimentar, dezvoltă primul standard agricol pentru protejarea și conservarea biodiversității în producția convențională de fructe și legume....
Pentru al cincilea an consecutiv, Lidl obține certificarea Top Employer și înregistrează cele mai bune performanțe la categoriile Leadership și sustenabilitate
Lidl își consolidează poziția de angajator de top la nivel național și, pentru al cincilea an consecutiv, obține certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda....
Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step
În perioada 1 iulie – 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World Vision România, în cadrul campaniei de donații la casele de marcat desfășurată în magazinele...
Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile și donează cu sprijinul clienților săi 815.000 de lei către UNICEF
Lidl continuă demersurile de susținere a educației în România și investește 815.000 de lei în programul „Educație Incluzivă de Calitate pentru elevii care fac tranziția de la gimnaziu la liceu” implementat...
Lidl își extinde rețeaua din România cu două magazine: unul în Siret și unul în Gheorgheni, primele unități ale retailerului din cele două localități
Lidl continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 10 decembrie: unul în orașul Siret, județul Suceava și celălalt în orașul Gheorgheni, județul Harghita. Ambele unități...
Lidl continuă să sprijine comunitățile vulnerabile, printr-o nouă colectă de alimente, desfășurată în 80 de magazine înainte de Crăciun, precum și prin susținerea deschiderii a două noi Bănci regionale pentru Alimente în Timișoara și Constanța
Și anul acesta, Lidl își implică activ clienții în sprijinirea persoanelor defavorizate, prin organizarea unei noi campanii de colectare de alimente între 7-20 decembrie, în parteneriat cu rețeaua Băncilor...
Lidl lansează o nouă campanie de brand de angajator
Lidl a lansat o nouă campanie de comunicare,”#BucuriaLidl înseamnă mai mult decât crezi!”, care aduce în prim plan unele dintre cele mai importante aspecte pe care Lidl, ca angajator, le oferă membrilor...
Lidl a facilitate exportul de produse românești în valoare de 59 milioane de euro în 2019, de două ori mai mult față de anul anterior
Lidl continuă să sprijine producătorii locali prin facilitarea exportului de produse autohtone către magazinele Lidl din Europa, în valoare de 59 milioane de euro, în 2019. Datele au fost extrase din...
Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile, printr-o nouă campanie derulată împreună cu UNICEF în România
Împreună cu clienții săi, Lidl susține pentru al patrulea an consecutiv parteneriatul strategic cu UNICEF în România, prin care ajută elevii din mediul rural să beneficieze de șanse egale la o educație...
Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, un program digital de fidelizarepentru clienți,ce oferă beneficii extra la cumpărături
Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului în România. Lidl Plus include un card digital de fidelitate, iar printre avantajele oferite se numără accesul...
De Ziua Mondială împotriva risipei alimentare, Lidl România și ceilalți parteneri ai rețelei băncilor pentru alimente sărbătoresc înființarea Federației Băncilor pentru Alimente din România – FBAR
Lidl este una dintre companiile care, împreună cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente, sprijină combaterea risipei alimentare prin acțiuni de amploare la nivel național 29 septembrie a fost declarată Ziua...
Lidl devine retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România, având în portofoliu un magazin, clădirea de birouri a sediului central și un depozit cu cele mai mari punctaje din țară conform standardelor BREEAM International New Construction
Anul acesta, Lidl România a primit certificarea BREEAM pentru alte două clădiri din portofoliul său, după ce în 2019 magazinului din cartierul bucureștean Aviației i-a fost acordat cel mai înalt calificativ...
Lidl lansează noua colecție Stikeez Happy Home, împreună cu primul filtru pentru instagram sub forma unui joc animat
Lidl lansează noua colecție Stikeez, inspirată de universul gospodăriei. Stikeez Happy Home cuprinde 24 de figurine ce iau forma animalelor de companie, a ustensilelor din bucătărie sau a altor obiecte...
Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare
Lidl lansează împreună cu Ambasada Sustenabilității studiul național „România cu un singur chip”, care măsoară decalajele dintre mediul rural și mediul urban și se alătură programului „România Solidară”...
Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: duetul între Carla`s Dreams & Irina Rimes și prima animație 3D integrată într-un spot manifest al retailerului
Lidl lansează o nouă campanie de imagine „În familie, facem mereu loc”, semnată de Mullen. Elementul central al campaniei este un spot-manifest a cărui coloană sonoră este piesa 3 inimi, compusă de Carla`s...
4 unități mobile de terapie intensivă au fost achiziționate cu sprijinul societății civile și a mediului de afaceri
Prima unitate mobilă de terapie intensivă, achiziționată la inițiativa Fundației pentru SMURD, cu sprijinul Lidl România a ajuns în țară și urmează ca, în cursul zilei de astăzi să sosească alte trei astfel...
De 1 iunie tinerii au căutat soluții la problemele în educație și au ajutat alți copiii din comunități
Inegalitatea de șanse la educație este una dintre problemele fundamentale cu care se confruntă sistemul de învățământ preuniversitar din România. 4 din 10 copii din România au părinți în şomaj sau cu venituri...
Cum sărbătoresc tinerii Ziua Copilului: în online, cu voie bună, educație și fapte bune în comunitate
Elevii, copiii și profesorii din România sărbătoresc în online 1 iunie – Ziua Copilului prin momente de inspirație, sesiuni de găsire a soluțiilor pentru probleme legate de educație și sănătate sau...
Tinerii care schimbă lumea se întâlnesc online la Ziua Națională IMPACT între 1-5 iunie
Tinerii, copiii și profesorii din România se întâlnesc în online între 1-5 iunie pentru a sărbători Ziua Națională IMPACT, cel mai mare eveniment dedicat tinerilor de pretutindeni în varianta online. Sesiuni...
Peste 1300 de profesori și elevi urmează cursuri online, unice în România
Peste 1300 de profesori și elevi din toată țara urmează cursuri online gratuite și unice în România pe teme globale ce țin de sănătate și stare de bine, educație de calitate, reducerea inegalităților sau...
Și anul acesta, Lidl le oferă tuturor angajaților 2 zile libere de Paște
Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și cea profesională. De aceea, la fel ca în fiecare an, Lidl le oferă tuturor...
Fundația Noi Orizonturi lansează cursuri online unice în România pentru profesori și elevi
Fundația Noi Orizonturi lansează 4 cursuri online pentru elevi și profesori care doresc să învețe și să se implice în comunitate chiar și de acasă. Cu o experiență de 20 de ani în construirea de programe...
Pentru a rămâne #ÎmpreunăÎnSiguranță și a reduce timpul petrecut în magazine, Lidl recomandă utilizarea serviciului de emitere online a facturilor pentru persoane juridice
Pentru a limita timpul petrecut în magazine și a preveni răspândirea virusului COVID-19 în rândul angajaților și clienților săi, Lidl le recomandă persoanelor juridice care au nevoie de emiterea unei facturi...
Campioni ai Planetei – elevii și profesorii români, provocați să ia parte la un proiect global
În România și în lume se trece printr-o perioadă fără precedent, primind o lecție pentru care nu avem prea mult exercițiu: solidaritatea. Este important ca acum să înțelegem și să reflectăm la lucrurile...
Lidl își modifică programul de funcționare
Sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri este prioritară pentru noi. De aceea, sprijinim recomandările autorităților în ceea ce privește prevenirea infecției cu COVID-19 și luăm noi măsuri...
Kaufland România și Lidl România donează 100 000 bucăți recoltoare pentru exudat nazal și faringian/ mediu transport viral necesare pentru realizarea testelor de diagnostic molecular
Companiile private vin alături de Ministerul Sănătății în efortul pentru limitarea răspândirii COVID 19 Marii retaileri Kaufland România și Lidl România donează 100 000 bucăți recoltoare pentru exudat...
Lidl a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții și desfășoară o campanie media de informare și responsabilizare a clienților
Sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri este prioritară pentru noi. De aceea, urmărim cu mare atenție evoluția răspândirii în Europa a virusului COVID-19 și am adoptat, la nivelul companiei...
Ce fac 3000 tineri din România în timpul liber? Aduc IMPACT în comunitățile lor
Peste 3000 tineri din România transformă an de an mediul din jurul lor prin peste 200 de proiecte de serviciu în folosul comunității, ca parte din rețeaua cluburilor IMPACT, o rețea educațională formată...
Lidl aduce în prezent mesele din opere literare celebre cu ajutorul produselor cămara noastră
Lidl recreează masa din Ion, de Liviu Rebreanu, cu produse din gama Cămara Noastră și îi invită pe români să experimenteze tradiții vechi cu produse noi și să câștige un tur culinar în România sau un premiu...
Angajații pot face acum voluntariat în școli prin programul lansat de Fundația Noi Orizonturi în România
Dezvoltarea durabilă a planetei este preocuparea principală a Naţiunilor Unite pentru următorii 10 ani şi convoacă toate ţările să acţioneze asupra problemelor sociale, economice şi de mediu. În această...
Lidl introduce în magazine săculeții reutilizabili pentru fructe și legume
În plus, în efortul de a reduce consumul de plastic, pentru fiecare pungă biodegradabilă pe care clienții aleg să nu o folosească, Lidl va dona 0,10 lei către programul „Cu Apele Curate” Ca măsură pentru...
Lidl majorează și în acest an veniturile în companie: niciun angajat al retailerului nu va realiza un venit mediu lunar mai mic de 4.000 lei brut
Începând cu 1 martie 2020, cel mai mic venit brut oferit de Lidl în România va avea o medie lunară de peste 4.000 lei brut, adică aproximativ 2.500 lei net. Odată cu majorarea venitului minim, compania...
Pentru al patrulea an consecutiv, Lidl românia obține certificarea „Top Employer” și își consolidează poziția de angajator de top la nivel național
Lidl România obține certificarea Top Employer 2020,cel mai mare scor fiind obținut de companie la capitolul Leadership & Development – 93%, reflectând performanțele companiei în ceea ce privește condițiile...