Marțea Mastercard: Un nou program marca Mastercard România ce aduce cashback garantat pentru posesorii de carduri
Mastercard lansează programul Marțea Mastercard prin care, începând cu 16 ianuarie, toți posesorii de carduri Mastercard eligibile*, emise în România, se pot bucura de cashback pentru achiziții efectuate...
73% dintre restaurantele din România se confruntă cu risipa alimentară: Edenred, HORAși Mastercard lansează primul Studiu privind risipa alimentară în industria locală de ospitalitate, alături de un Ghid practic, pentru operatorii de restaurante
70% din risipa alimentară este asociată ingredientelor din categoriile fructe, legume și carne, iar 30% este reprezentată de mâncăruri preparate 50% dintre alimentele care sunt pe cale să expire sunt...
Mastercard lansează Indicele Plăților Digitale, o analiză aplăților electronice în România, care indică potențial de creștere semnificativ, pe 3 direcții: infrastructură, utilizare, cunoștințe
Mastercard lansează Indicele Plăților Digitale (IDP), un instrument de analiză care urmărește evoluția plăților digitale, la nivel național. După prezentarea cu succes în Ungaria în 2021, indicele a fost...
„Să-ți împărtășești pasiunea pentru muzică cu întreaga lume. De Neprețuit”, invitația Mastercard pentru participanții la Electric Castle
Mastercard continuă parteneriatul cu Electric Castle, unul dintre cele mai importante festivaluri de muzică din România, găzduit de castelul Banffy, din Cluj,în perioada 13 – 17 iulie,și încurajează...
Mastercard și OTP Bank în parteneriat cu Honeywell furnizează, în premieră, o soluție IT ce permite plata contactless pentru curierii DPD
Mastercard consolidează parteneriatul pe termen lung cu DPD, lider european în livrări rutiere, și implementează o nouă soluție de plată contactless la livrare, în parteneriat cu OTP Bank și Honeywell...
Mastercard este partenerul Autorității pentru Dezvoltarea României pentru dezvoltarea aplicației mobile Ghișeul.ro
Mastercard și Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) au demarat, în această săptămână, demersul pentru dezvoltarea aplicației mobile Ghișeul.ro, instrumentul digital de ultimă generație și următorul...
Mastercard continuă parteneriatul pe termen lung cu Dăruiește Viață și finanțează o serie de sesiuni educaționale, dedicate siguranței pacienților
Pentru al treilea an consecutiv, Mastercard este partenerul pentru inovație al Dăruiește Viață, în cadrul inițiativei #NoiFacemUnSpital, care construiește Primul Spital Național de Copii pentru Cancer...
Mastercard lansează campania „Acum e de Neprețuit” și, alături de INNA, invită consumatorii să își creeze și să dea curs oportunităților din prezent
Mastercard lansează campania națională „Acum e de Neprețuit”,construită pe ideea că, în ultimul an, în procesul de adaptare la noul context, la regulile și limitările aferente, consumatorii și-au pus planurile...
Studiu Mastercard: românii dedică tot mai mult timp gătitului și servitului mesei împreună cu cei dragi
Se spune că necesitatea este mama tuturor invențiilor. De altfel, 66% dintre români și-au îmbunătățit abilitățile culinare în ultimul an, iar o gospodărie petrece, în medie, până la aproape 20 de ore pe...
Mari actori povestesc cum au jucat scene celebre în seria Secvențe, pe TIFF Unlimited
Și, totuși, cum au jucat scena aia? De la această curiozitate a pornit o serie nouă marca TIFF Unlimited (unlimited.tiff.ro), disponibilă gratuit, de oriunde din lume, începând din 4 martie: Secvențe....
Mastercard simplifică istoricul tranzacțiilor online
Mastercard lansează o nouă soluție de banking digital,carele oferăposesorilorde card mai multe detalii despre achizițiile lor. Furnizată de Ethoca, companie deținută de Mastercard, noul produs va îmbunătăți...
Mastercard și TransferGo anunță lansarea unui parteneriat ce permite plăți transfrontaliere rapide, simple și sigure
Mastercard și TransferGo au anunțat un parteneriat prin care permit clienților din 20 de țări europene, inclusiv din România, să facă transferuri internaționale de bani de pe orice card sau cont bancar...
Consumatorii care plătesc cu cardul Mastercard la terminalele POS Raiffeisen Bank din stațiile Rompetrol pot retrage numerar de până la 200 de lei
Mastercard, în parteneriat cu Raiffeisen Bank, lansează serviciul cashback (eliberare de numerar la comerciant) în benzinăriile Rompetrol, prin POS-urile băncii. Inițiativa reprezintă o continuare a demersurilor...
Raportul Mastercard Index of Women Entrepreneurs 2020 arată că actuala criză Covid ar putea afecta o întreagă generație de femei antreprenor
Pandemia COVID-19 a avut un impact disproporționat asupra business-urilor deținute de femeile din întreaga lume, 87% dintre acestea afirmând că au resimțit un impact negativ puternic. Gradul mare de reprezentare...
Studiu Mastercard și Harvard Business Review: 88% dintre companii consideră că preocupările consumatorilor reprezintă un aspect important în strategia și practicile companiei de colectare a datelor personale
Companiile admit că trebuie să fie mai atente la modul în care utilizează și protejează datele cu caracter personal ale consumatorilor, relevă un studiu Harvard Business Review Analytic Services, sponsorizat...
Mastercard încurajează fanii fotbalului să celebreze întoarcerea UEFA Champions League prin cel mai mare „val” digital din lume
Mastercard și-a propus să stabilească un nou record mondial prin crearea celui mai mare „val” digital în social media. Începând cu 10 august, Mastercard #PricelessWave va crea o nouă experiență de neuitat...
Mastercard lansează campania „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!” și, alături de Smiley, invită consumatorii să descopere noi experiențe și o serie de premii
Mastercard lansează campania națională „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!”, prin care își propune să inspire consumatorii să descopere și să se bucure de momente de neprețuit în „noul normal”...
Studiu Mastercard: românii sprijină relansarea comerțului local în perioada post-izolare
Măcelarii, comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare...
Mastercard se alătură Asociației Dăruiește Viața în lupta împotriva COVID-19, cu o donație de 100.000 euro
Mastercard se alătură inițiativei Asociației Dăruiește Viață de combatere a coronavirusului COVID-19 în România, care a anunțat că toate donațiile primite începând cu data de 11 martie vor fi redirecționate...
De neprețuit: noua melodie semnată de Smiley și HaHaHa Production, inspirată din viziunea de brand a Mastercard
În noiembrie, Smiley și HaHaHa Family au lansat „De neprețuit”, cel mai recent produs muzical al casei de discuri și rezultatul unei colaborări inedite cu Mastercard. Linia melodică, versurile și videoclipul...