Bugetul alocat sărbătorilor de iarnă continuă trendul ascendent
Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban (orașe mari +100.000 locuitori, orașe mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori și orașe mici...
Suma estimată a fi cheltuită pentru cadourile de Moș Nicolae este de aproximativ 350 lei
Conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de către MEDNET Marketing Research Center, 87,3% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri de Moș Nicolae pentru cei...
Bugetul alocat sărbătorilor de iarnă este de 1.717 lei
Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban (orașe mari +100.000 locuitori, orașe mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori și orașe mici...
Orășenii vor scoate din buzunar, în medie, 180,15 lei pentru mărțișoare și cadouri de 1-8 martie
Tradiția de a oferi cadouri în perioada 1-8 martie este respectată de cea mai mare parte dintre orășeni, atât bărbați cât și femei Astfel, conform celui mai recent studiu MEDNET Marketing Research Center...
Suma estimată a fi cheltuită pentru cadourile de Moș Nicolae depășește 300 lei
Conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de MEDNET Marketing Research Center, 88,4% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri pentru cei dragi de Moș Nicolae. ...
Peste 300 de lei este bugetul orășenilor pentru cadourile de Moș Nicolae
Conform celui mai recent studiu de piață realizat de MEDNET Marketing Research Center, anul acesta Moș Nicolae și-a anunțat prezența în aproape 90% dintre casele românilor din mediul urban. Intenția de...
Coșul de cumpărături de Paște al românilor din mediul urban va include bucate tradiționale dar și cadouri pentru cei dragi
Spre deosebire de Sărbătorile de Iarnă (Crăciun și Revelion), atunci când există tendința unei mobilități mai crescute a orășenilor către zonele turistice (munte, mare, străinătate etc.), Paștele este...
9 din 10 români din mediul urban, utilizatori de internet, au cumpărat în ultimul an produse marcă proprie
Studiul MEDNET Marketing Research Center arată faptul că mărcile private de pe piaţa românească au câştigat încrederea consumatorilor în ultimii ani, astfel încât, la nivel declarativ, marea majoritate...