România ar putea câștiga 24 miliarde de euro anual, dacă ar angaja cu 3% mai multe femei, până în 2030. Kaufland România, cu peste 50% femei în conducere, se implică într-un proiect social pentru a crește participarea activă a femeilor în economie
Femeile reprezintă, ȋn prezent, 49% din totalul pieței muncii din România, potrivit Ministerului Muncii și Solidarității Sociale. O analiză McKinsey arată că, dacă procentul ar ajunge la 52%, România ar...
2Value, platforma online ce facilitează comunicarea între companii și jurnaliști
Pentru a reduce riscul de apariție a știrilor false, insuficient verificate, și a facilita comunicarea standardizată, cu valoare de informație, o agenție de PR, Tudor Communication, a creat o platformă...
O româncă, desemnată antreprenorul anului în PR pentru Europa de Est
Mihaela Raluca Tudor, CEO Tudor Communication, a primit distincția „40 under 40” și a fost desemnată antreprenorul anului 2019, la categoria PR, pentru Europa de Est de către Business Elite...
Tudor Communication lansează un nou trend de promovare
Agenția de PR și Branding Personal – Tudor Communication – dă startul unei campanii de promovare a comunicării cu valoare de informaţie și lansează singurul concept de evenimente care își propune...