Studiu NN privind percepția românilor despre longevitate și despre pregătirea financiară pentru o viață îndelungată
Studiu NN: Unul din doi români se așteaptă să trăiască până la 90 de ani și 73% spun că se simt pregătiți pentru o viaţă lungă, dar doar 26% au luat măsuri pentru a-și asigura viitorul financiar. Costul...
Studiu: 9 din 10 angajați își doresc pentru 2024 servicii de sănătate mai complexe în pachetul de beneficii extrasalariale
Abonamentele medicale și asigurările de sănătate sunt în topul beneficiilor extrasalariale primite de angajați: locul 2 (33,6%) – abonamentele medicale, locul 7 – asigurările de sănătate (17,9%). 56%...
Asigurarea de Sănătate NN a acoperit cheltuieli de peste 36 de milioane de lei pentru tratamentele și intervențiile chirurgicale de care au avut nevoie românii în ultimii 7 ani
Un accident sau o problemă de sănătate în familie pot însemna cheltuieli neplanificate pe care multe familii din România nu le pot acoperi fără dificultăți. Într-o astfel de situație, o familie ar avea...
NN România lansează o asigurare care oferă protecție și sprijin financiar clienților care își pierd locul de muncă
Ultimii ani au crescut nevoia românilor de protecție în situații neprevăzute care le pot afecta stilul de viață, contextul macroeconomic și geopolitic amplificând îngrijorările privind stabilitatea locului...
NN și MedLife își unesc forțele într-un parteneriat strategic pentru sănătate și dezvoltă noi soluții pentru clienții corporate
NN, liderul pieței de asigurări de viață din România, și MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, încheie un parteneriat strategic și amplifică, astfel, demersurile prin care susțin...
NN împlinește 25 de ani în Romania și își amplifică strategia de protecție a viitorului financiar al românilor. Clienții de asigurări au beneficiat de peste 446 de milioane de euro până în prezent
NN Asigurări de Viață, liderul pieței de asigurări de viață, a încheiat primii 25 de ani de activitate în România cu o amprentă semnificativă în societate și în economia locală. Din iulie 1997, NN susține...
O echipă de 3 eleve din București a participat la finala globală a competiției Social Innovation Relay 2022
În anul școlar 2021-2022, cu sprijinul a 8 consultanți voluntari NN România, peste 2.000 de liceeni din toată țara au putut beneficia în cadrul proiectului Social Innovation Relay (SIR) de mai multe componente...
NN România a donat peste 1 milion de euro și s-a implicat în comunitate cu peste 1.000 de ore de voluntariat de la începutul lui 2021 până în prezent
Implicarea în comunitate este una dintre prioritățile strategice ale NN, reflectată în inițiative care contribuie la bunăstarea fizică, emoțională și financiară a oamenilor. De la începutul lui 2021, NN...
NN România susține implicarea tinerilor în proiecte de antreprenoriat social
Parteneriatul educațional strategic dintre Junior Achievement (JA) România și NN România, încheiat în 2014, a continuat și în anul școlar 2021-2022 prin proiectul internațional Social InnovationRelay (SIR)....
NN România a încheiat 2021 cu performanțe solide pe toate liniile de business
NN România a înregistrat performanțe financiare solide pe toate liniile de business în 2021, în ciuda provocărilor generate în economie de pandemia de Covid-19. Compania și-a consolidat poziția pe plan...
NN și Junior Achievement susțin echipele de liceeni cu idei antreprenoriale de impact în societate, prin proiectul internațional Social Innovation Relay
Prin proiectul internațional Social Innovation Relay (SIR) și un parteneriat educațional de 7 ani, NN și Junior Achievement susțin elevii de liceu în dezvoltarea cunoștințelor și abilităților practice...