Măsuri pentru operaționalizarea Direcției de soluționare alternativă a litigiilor din ANPC
Direcția de soluționare alternativă a litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) va deveni operațională după ce Guvernul a stabilit, printr-o Hotărâre, atribuțiile...
Noi măsuri pentru o mai bună protecție a consumatorilor
Guvernul a modificat și completat legislația privind vânzarea produselor și garanțiilor asociate acestora, în scopul unei mai bune protecții a consumatorilor și a clarificării unor aspecte atât pentru...
Ghid de negociere cu banca (CHF, euro, lei) şi procedura de judecată în 2015
Sunt două forme de a “discuta” cu banca: negocierea individuala sau colectiva si chemarea in judecata, ca forma cea mai energica. Cum a inceput scandalul? In anul 2010, consumatorul a inceput sa “deschida...
Ce trebuie să ştim despre politica de protecţie a consumatorilor
Dupa constituirea Comunitatii Economice Europene – CEE, care avea ca obiectiv si crearea unei piete comune, a fost elaborata treptat o politica de protectie a consumatorilor, consacrata odata cu adoptarea...
Cele mai multe reclamaţii făcute la Protecţia Consumatorilor au fost împotriva firmelor de telefonie
În februarie, comisarii suceveni de la Protecţia Consumatorilor au efectuat 320 de controale şi au aplicat 127 de amenzi în cuantum de aproximativ 173.300 de lei. Anunţul a fost făcut de şeful instituţiei...