Digi Communications N.V. raportează o creștere accelerată a veniturilor în primul trimestru al anului 2022
Dinamica din primul trimestru a fost remarcabilă, cu o creștere de 21% a veniturilor față de anul precedent, din operațiunile continue. Pe baza rezultatelor operaționale solide, EBITDA ajustată (excluzând...
Digi Communications N.V. anunță rezultatele financiare preliminarepentru anul încheiat la 31 decembrie 2021
Performanță financiară susținută și rezultate de succes reflectate în venituri și EBITDA: Venituri totale consolidate ale Grupului în 2021, de 1,5 miliarde de EURO, în creștere cu 12,7%, comparativ cu...
Digi Communications N.V. anunță finalizarea tranzacției cu privire la vânzarea operațiunilor din Ungaria către 4iG
Digi Communications N.V. („DIGI”) anunță astăzi, 03 ianuarie 2022, finalizarea cu succes a tranzacției privind operațiunile sale din Ungaria către 4iG, după ce, în data de 29 noiembrie 2021, părțile au...
Digi Communications N.V. anunță semnarea tranzacției cu privire la vânzarea operațiunilor din Ungaria către 4iG
Digi Communications N.V. (“DIGI”) anunță astăzi, 30 noiembrie 2021, încheierea contractului de vânzare-cumpărare privind operațiunile sale din Ungaria către 4iG. RCS & RDS (filiala din România a DIGI)...
Grupul DIGI COMMUNICATIONS N.V. anunță rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului, încheiat la 30 septembrie 2021
Performanța Grupului Extindere accelerată: veniturile au progresat cu 12% în T3 2021 față de T3 2020, până la 368 milioane de Euro, în timp ce numărul unităților generatoare de venituri (RGU) a atins...
Grupul DIGI, contribuție record la bugetul de stat, în august 2021
Grupul DIGI, care reunește operatorul de comunicații electronice RCS & RDS S.A. și toate entitățile suport pentru activitatea de telecomunicații desfășurată în România, a achitat în luna august 2021...
Grupul DIGI COMMUNICATIONS N.V. anunță rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al anului, încheiat la 30 iunie 2021
La nivel de grup Profil de creștere remarcabilă: veniturile au progresat cu 14,4% în T2 2021 față de T2 2020, până la 355 de milioane de Euro, în timp ce numărul unităților generatoare de venituri (RGU)...
Grupul Digi Communications N.V. anunță rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 31 martie 2021
La nivel de grup: Creștere susținută: + 8,6% venituri, până la 340,2 milioane de euro și creșterea cu 13% a unităților generatoare de venit (RGU), până la 18,7 milioane; Performanță generală susținută...
De 8 Martie, DIGI sărbătorește diversitatea de gen și egalitatea de șanse
Diversitatea reprezintă o sursă de inovație și coeziune în cadrul grupului DIGI, cel mai mare angajator din mediul antreprenorial din România, în 2020, femeile având o importantă contribuție la evoluția...
Digi Communications N.V. anunță rezultatele financiare preliminare pentru anul 2020
1,3 miliarde de EURO venituri consolidate ale grupului în 2020, reprezentând o creștere de 8,1%, comparativ cu 31 decembrie 2019, o performanță financiară robustă într-un context marcat de provocări și...
Grupul Digi Communications N.V. anunță rezultatele financiare pentru al treilea trimestru încheiat la 30 septembrie 2020
La nivel de grup: Profil de creștere puternică: veniturile au crescut cu 8,7% până la 950,6 milioane EUR, pentru perioada de nouă luni încheiată la 30 septembrie 2020, comparativ cu aceeași perioadă a...
Grupul Digi Communications anunță rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al anului, încheiat la 30 iunie 2020
Grupul Digi Communications N.V. a anunțat, vineri, 14 august 2020, rezultatele financiare aferente celui de-al doilea trimestru al anului 2020, încheiat la 30 iunie 2020, cu venituri în creștere cu 5 %...
Grupul Digi Communications N.V. anunță rezultatele financiare la 31 martie 2020
La nivel de grup: Răspunsul companiei la pandemia COVID-19 Grupul a asigurat continuitatea operațională în această perioadă; Rețelele fixe și mobile au funcționat fără disfuncționalități majore, sprijinind...
Campania #amgrijă se extinde la nivelul întregului Grup Digi România
Expresie a eforturilor depuse de toți angajații grupului, în această perioadă, pentru a susține continuitatea activităților, de la distanță sau de la locul de muncă. Campania #amgrijă are la bază fotografii...