Concert pascal
MOPAN Suceava
  • Pentru prima dată în România, maratoniştii vor avea parte de un traseu format dintr-o singură tură, de 42,195km, măsurat de delegatul tehnic Paolo Ottone şi acreditat oficial AIMS (Association of International of Marathons and Distance Races)
  • Prin intermediul Fundației Telekom Romania, taxele strânse la proba de 5 km și 15% din valoarea taxei la probele din competiție (maraton, ștafetă, semimaraton și 10 km) vor fi donate unei cauze caritabile

Telekom Romania susține a doua ediție a Maratonului Internaţional Braşov care va avea loc pe data de 29 mai 2016, ca parte a campaniei „Mişcarea face bine”, powered by Dolce Sport, canalul de sport al Telekom Romania.

Pentru prima dată în România, alergătorii împătimiţi de cursele lungi vor avea parte de un traseu format dintr-o singură tură, marcat şi acreditat oficial AIMS, care va trece pe lângă cele mai importante obiective turistice din Braşov şi va ieşi în afara oraşului, oferindu-le participanţilor o perspectivă deosebită cu peisajul montan.

Maratonul Internaţional Braşov este oficial înscris în lista evenimentelor internaţionale de acest gen şi, de aceea, la această ediţie vor participa alergători din mai multe ţări, precum: Canada, Franţa, Germania, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Polonia, Rusia, Scoţia, Suedia, USA.

Pasionaţii de alergare se pot înscrie la următoarele probe, în limita unui număr cumulat de 2000 locuri:

–          Proba de maraton (42,195 km)

–          Proba de semimaraton (21,097 km)

–          Cursa de 10 km

–          Cursa de 5 km

–          Ştafeta (4 x 10,5 km)

–          Curse speciale de 500 m şi 1 km pentru copiii cu vârste între 4 şi 14 ani

Înscrierea se face online, pe site-ul Maratonului Brașov, în perioada 29 februarie – 22 mai, după consultarea prealabilă a Regulamentului disponibil aici. În momentul înscrierii, participanţii sunt rugaţi să menţioneze cursa la care doresc să participe.

Taxele de participare variază între 20 de lei (cursa de 5 km) şi 320 de lei (cursa de ştafetă), în funcție de perioada și proba la care se înscriu participanții. Pentru cursele de copii nu există taxă de participare.

Prin intermediul Fundației Telekom Romania, taxele strânse la proba de 5 km și 15% din valoarea taxei la probele competitive (maraton, ștafetă, semi-maraton și proba de 10 km), vor fi donate în beneficiul copiilor cu autism din cadrul Asociaţiei „Copiii de Cristal”.

„Suntem foarte bucuroşi că prima ediţie a Maratonului Internațional Brașov a avut un mare succes, fapt demonstrat şi de numeroasele solicitări de înscriere primite de la alergători din alte ţări. Prin programul „Mişcarea face bine” susţinem de şase ani sportul şi un stil de viaţă sănătos şi, în acelaşi timp, sprijinim diverse cauze sociale. De aceea, vă invităm şi în acest an să participaţi alături de noi în număr cât mai mare”, spune Ruxandra Vodă, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

Maratonul Internaţional Braşov este organizat de Asociaţia „Șapte Scări” Braşov, în parteneriat cu Primăria Municipiului Braşov, Consiliul Judeţean Braşov, Agenţia Metropolitană Braşov, Federaţia Română de Atletism (parteneri instituţionali), Urban Invest, Ciuc Natur Radler, Herbalife, Kronospan, S-Karp, Coresi, Paradisul Acvatic (parteneri) şi Dolce Sport, Radio 21, Mytex.ro, Transilvania Expres, Running Mag (parteneri media).

Mai multe detalii despre eveniment, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe pagina Maratonului Internaţional Braşov.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.

Despre Fundația Telekom Romania

Fundatia Telekom Romania este o organizație non-profit care sprijină diferite categorii de persoane aflate în situații speciale, cauze sociale, copii diagnosticați cu boli grave, tineri talentați și răspunde apelurilor umanitare în cazul calamităților naturale. Fundația Telekom Romania se implică activ în identificarea oportunităților, dar și în rezolvarea situațiilor sociale dificile care apar în comunitate.

Despre Asociația Șapte Scări

Asociația Șapte Scări urmărește dezvoltarea unui program amplu de iniţiere şi formare de lideri ecologici atât la nivel local, cât și național. De asemenea, susține dezvoltarea sportului la nivel local prin organizarea de evenimente sportive de masă.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Sport
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
Castiga premii zilnice cu factura electronica din contul E.ON Myline
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava