Un client Aegon din Vatra Dornei, răsplătit cu o vacanță de 3.000 de Euro în cadrul campaniei Aegonomisește
Un client Aegon din Vatra Dornei se va bucura de o vacanță la Amsterdam alături de familie, după ce a câștigat marele premiu al campaniei desfașurate de compania de asigurări în rețeaua Băncii Transilvania. Campania Aegonomisește s-a derulat între 1 martie și 20 iunie 2013; la ea au participat 2.350 de clienți ai Aegon care au încheiat un contract de asigurare în intervalul menționat.
Norocosul câștigător se numește Vasile Mușei și va primi un voucher în valoare de 3.000 de Euro, pe care îl va putea folosi pentru a-și acoperi cheltuielile de transport și de cazare în Amsterdam. El a fost ales prin tragere la sorți, cu ajutorul aplicației www.random.org. Extragerea a avut loc recent la sediul Ageon din Cluj-Napoca, în prezența unui notar.
„Am ales Aegon datorită reprezentantei Băncii Transilvania din Vatra Dornei, doamna Ariana Cute (consiler clientelă agenția BT Vatra Dornei – n.n.), care a știut să ne prezinte avantajele unei asigurări, dar și să ne convingă de seriozitatea și experiența în asigurări a companiei… Când am realizat că am câștigat într-adevăr, bucuria a fost foarte mare pentru întreaga familie. Nu am fost niciodată în Olanda; ca urmare, am dori să vizităm cât mai multe obiective turistice”, declară câștigătorul campaniei.
În vârstă de 47 de ani, domnul Mușei este administratorul unei firme care comercializează produse de feronerie și își va petrece prima vacanță în Olanda alături de soție și de cei doi fii ai săi, de 7, respectiv 17 ani. Printre obiectivele pe care familia acestuia plănuiește să le viziteze se află canalele navigabile ale orașului, dar și stadionul Amsterdam Arena, mai ales că mezinul familiei este pasionat de fotbal.
„Ne bucurăm că avem ocazia să ne răsplătim clienții, să îi ținem aproape de Aegon și să le depășim așteptările. Astfel, pe lângă cele mai bune produse de asigurare, prin care îi pot proteja pe cei dragi și le pot construi un viitor frumos și sigur, le oferim și prilejul de a descoperi alături de ei locuri noi, în vacanțe- surpriză pe care le pot câștiga în cadrul unor campanii punctuale precum aceasta”, declară Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România.
În afară de excursia oferită ca premiu, toți clienții Aegon care au participat la campania Aegonomisește au primit o luna gratuită de contract pentru soluția financiară aleasă.