Harșovschi susține că serviciul de ridicare a mașinilor de pe domeniul public nu va fi externalizat
Primăria Suceava va începe ridicarea mașinilor cu autospeciala proprie imediat după aprobarea Regulamentului de către Consiliul Local. Votul este programat în ședința de joi, 23 iulie, a deliberativului. Viceprimarul Lucian Harșovschi a declarat, la Radio Top: „Acea mașină trebuie să fie ca un semn pentru cei care înțeleg să blocheze traficul, pentru cei care își lasă mașinile în fața lucrărilor edilitare, care au lăsate mașini abandonate de mult timp pe domeniul public. Nu vrem să facem o vînătoare. Nu vom externaliza acest serviciu. Rămîne al Primăriei. Sucevenii trebuie să înțeleagă faptul că expresia „Merge și-așa!” nu mai este de actualitate”. El a mai spus că mașinile ridicate vor fi duse la o locație din Mitoc, de unde vor putea fi recuperate după plata unei taxe de 200 de lei și a amenzii. Viceprimarul a arătat că va fi introdusă și o taxă ce va fi percepută dacă autovehiculul nu este luat în 48 sau în 72 de ore. Lucian Harșovschi a explicat și de ce Regulamentul va prevedea și o taxă specială: „Rîdeam cu cineva. Dacă plec la mare și las mașina în mijlocul drumului, mi-o ridică Poliția Locală și cu 200 de lei rămîne o lună în siguranță. Trebuie găsit un echilibru între aceste operațiuni, pentru a da șansa tuturor să folosească străzile municipiului Suceava în siguranță”. Autospeciala de ridicare a mașinilor a costat peste 674.000 de lei, este echipată cu macara și platformă și va fi deservită de două persoane.