Prezentare referitoare la Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă
Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă
Certificate de :
- Naștere
- Căsătorie
- Divorț
- Deces
Scop: reducerea birocrației
Beneficiari ai proiectului: cetățenii români
Valoare:185 de milioane lei
Reducerea timpului necesar procesării informațiilor de stare civilă
Plata taxelor-online
Depunerea cererii -online
Ridicarea documentului -CETĂȚEANUL VA FACE UN SINGUR DRUM
Digitizarea documentelor de stare civilă emise în ultimii 100 de ani
Stocarea electronică și gestiunea arhivistică a peste 75 milioane de documente. Astfel se facilitează demersurile cetățenilor pentru obținerea unor date de interes personal.
Creșterea nivelului de colaborare și comunicare între comunitățile locale și instituțiile publice
Aproximativ 3.200 de primării conectate la nivel central
AVANTAJE
• Reducerea numărului de drumuri pe care le fac cetățenii la ghișee;
• Creșterea securității documentelor emise;
• Monitorizarea accesării datelor despre cetățeni se va realiza într-un mod securizat și controlat;
• Cunoașterea de către cetățeni în orice moment a stadiului procesării solicitărilor privind documentele de stare civilă;
• Reducerea numărului de documente prezentate de cetățean.