Primăria Fălticeni dă termen o lună pentru reactualizarea dosarelor celor care au solicitat o locuință socială
Fălticenenii care au depus cereri la Primărie pentru repartizarea unei locuințe sociale sunt invitați să-și reactualizeze dosarele. Ei au la dispoziție pentru această operațiunea întreaga lună octombrie. Titularii de dosar trebuie să depună sau, după caz, să reactualizeze documentele expirate, cele care modifică situația familială sau a veniturilor (acte de identitate, de stare civilă, certificate naștere copii minori, contractul de închiriere al locuinței, diplome de studii, certificate de handicap sau care să ateste alte calități, cupon de pensie, adeverințe privind venitul net al membrilor familiei majori, etc.) la Compartimentul spațiu locativ (camera 13) sau la Registratura Primăriei, până pe 31 octombrie, documentele prevăzute de legislație în vederea atribuirii de locuințe sociale în anul 2022. Ordinea de prioritate, repartizarea şi închirierea locuinţelor în municipiul Fălticeni se face în baza listei de priorităţi întocmită si aprobată, în condițiile legii de către Consiliul Local, la propunerea Comisiei de repartizare a locuințelor.