Bilanț 2023: Peste 3.500 de controale în sectorul telecom
În anul 2023, ANCOM a desfășurat 3.579 de controale pentru a asigura aplicarea și respectarea prevederilor legislației și reglementărilor impuse de Autoritate în vederea promovării concurenței pe piețele...
Calitatea livrării de către CNPR a trimiterilor poștale interne prioritare, evaluată de ANCOM
În contextul desemnării Companiei Naționale Poșta Română S.A. (CNPR) ca furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poștale pentru perioada 1 ianuarie 2020 – 31 decembrie 2024, ANCOM supune...
Valoarea pieței poștale a ajuns la 3,2 miliarde de lei
“Raportul de date statistice privind serviciile poștale în anul 2018 realizat de ANCOM reflectă evoluții îmbucurătoare ale sectorului: veniturile obţinute din furnizarea de servicii poştale au crescut...
Creştere de 8% a veniturilor din servicii poștale în 2017
“Conform Raportului de date statistice privind serviciile poștale pentru anul 2017 realizat de ANCOM, veniturile din servicii poștale au crescut cu 8% în 2017, ajungând la 2,8 miliarde de lei, în timp...
ANCOM: În 2016, valoarea pieței poștale a crescut, deși traficul poștal s-a redus
Potrivit Raportului de date statistice privind serviciile poștale pentru anul 2016 publicat de ANCOM, valoarea pieței poștale din România a crescut cu peste 8% în anul 2016, în condițiile în care traficul...
ANCOM a adoptat o serie de decizii privind piața serviciilor poștale
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a dezbătut și adoptat în cadrul Consiliului Consultativ, din data de 12 aprilie 2017, mai multe decizii care privesc piața...