Targul de Toamna Produs in BUcovina 19-21 octombrie 2018

AJOFM Suceava a fost premiată în concursul de bune practici în comunicarea cu publicul ţintă prin reţele de socializare. Este singura instituţie suceveană premiată în cadrul proiectului „Transparenţă şi calitate prin social media”.
AJOFM Suceava a primit distincţia în urma participării la un concurs în cadrul proiectului „Transparenţă şi calitate prin social media”. Instituţia a participat cu 3 proiecte care au vizat îmbunătăţirea dialogului social cu publicul ţintă.
„Postările cu care Agenţia din Suceava a participat la concurs au constat în promovarea unor cursuri de formare profesională, care au avut un impact asupra ocupării din judeţul Suceava, promovarea unor oferte de locuri de muncă cu contract în agricultură în Danemarca, de asemenea, foarte bine primite de către cei care îşi căutau un loc de muncă în străinătate. A treia postare din concurs a fost sprijinul pe care l-am acordat Facultăţii de Psihologie din Iaşi, care a făcut un studiu în ceea ce priveşte scopurile urmărite de persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă atunci cînd doresc să îşi găsească job-ul dorit. A fost o solicitare din partea unui masterand al acestei Facultăţi şi noi am sprijinit cu interes chestionarul pe care l-a conceput dumnealui”, am aflat de la
Anca Capverde, purtător de cuvînt al AJOFM Suceava. Aceasta a arătat că toată munca depusă pe pagina de facebook a instituţiei a fost de un real folos, ducînd, printre altele, la o mai bună înţelegere a ceea ce doresc persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, dar şi la familiarizarea acestora cu serviciile de ocupare.
Proiectul „Transparenţă şi calitate în administraţia publică prin social media” a vizat introducerea şi/sau multiplicarea de către 20 de instituţii/autorităţi publice participante a cel puţin 2 instrumente de tip social media (pagina Facebook a instituţiei, cont de Twitter, cont de Flickr, bloguri, podcast-uri, Youtube, forumuri, wikis etc.), alese astfel încât să răspundă cel mai bine nevoilor de implicare a cetăţenilor în procesul de luare a deciziilor la nivel local şi întărirea dialogului cu aceştia. Principalele rezultate vizate se referă la instituirea unor canale eficiente de comunicare şi consultare între cetăţeni şi instituţii/autorităţi publice, creşterea gradului de transparenţă şi bună guvernare a 20 de instituţii şi a capacităţii acestora de atragere a cetăţenilor în procese decizionale, prin utilizarea reţelelor social media, încurajarea voluntariatului în beneficiul comunităţii, implicarea funcţionarilor publici pe baze voluntare în procesul de implementare a proiectului, promovarea campaniei No Hate Speech, multiplicarea şi extinderea bunelor practici în alte 10 judeţe.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Administraţie
  • el

    Nu e chiar așa.Au numai oamenii lor ,acolo nu se poate comunica .Comunică numai cu cine vor ele-….

Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Karls Jobs 2018
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava