Muzeul Național al Bucovinei își protejează denumirea, sigla și sloganul față de ”hoți”. Festivalul Medieval era cât pe ce să fie ”furat”
Muzeul Național al Bucovinei și-a înregistrat denumirea instituției, sigla și sloganul la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci ” Certificatul de înregistrare a mărcii” fiind primit de conducerea unității în aceste zile. Durata de protecție a mărcii este de 10 ani cu începere de la data de 8 mai 2020. Directorul Muzeului Național al Bucovinei, Emil Ursu, a declarat că procedura este una normală arătând că cel mai important eveniment al urbei, Festivalul de Artă Medievală, a mai fost vizat de două firme private, una din București și cealaltă din Suceava care au depus la OSIM cerere pentru înregistrare.
”Nu e singura marcă înregistrată a Muzeului Național al Bucovinei. Este înregistrat Festivalul de Artă Medievală și acum facem procedura pentru înregistrarea concursului de artă plastică ”Voronețiana” și e un lucru normal să avem marcă înregistrată pe denumirea instituției și pe siglă și slogan. O protejăm. Spre exemplu în cazul Festivalului Medieval noi am fost a treia entitate juridică care a depus cerere de înregistrare dar am fost prima care a și plătit. Erau două firme private una din București și una din Suceava care doreau să înregistreze Festivalul de Artă Medievală. Dacă s-ar fi întâmplat acest lucru trebuia să plătim pentru denumire. De altfel Suceava a pierdut o denumire. Este vorba de Festivalul de Blues care a fost înregistrat de o firmă din București”, a declarat Ursu.
Muzeul Național al Bucovinei își protejează denumirea, sigla și sloganul față de ”hoți”. Festivalul Medieval era cât pe ce să fie ”furat”,