Programul de lucru al Serviciului de Eliberare a Paşapoartelor Suceava a fost modificat, luna august fiind cea în care se înregistrează cele mai multe solicitări din partea cetăţenilor pentru primirea cererilor de eliberare a paşapoartelor simple electronice şi temporare şi eliberarea acestor documente. “Faţă de celelalte luni ale anului, numărul solicitărilor se dublează, în prima jumătate a lunii fiind preferate paşapoartele simple electronice, iar în partea a doua a lunii, paşapoartele simple temporare. În această perioadă se procesează între 250 şi 280 de cereri/zi”, se arată într-un comunicat al Prefecturii Suceava.

Aşadar, pentru evitarea aglomeraţiei, asigurarea unor servicii civilizate şi soluţionarea cu operativitate a cererilor, preluarea imaginilor şi documentelor la sediul serviciului se fac zilnic între orele 08.00 şi 19.00, iar la punctul de lucru mobil Rădăuţi în ziua de marţi în intervalul orar 08.00-16.00. Programul de eliberări paşapoarte la sediul serviciului a rămas neschimbat, respectiv: Luni, marţi, joi, vineri: 08.30-16.30, miercuri: 08.30 – 18.30. Este bine de ştiut că solicitanţii se pot programa on-line, de pe site-ul Prefecturii Suceava folosind următorul link: http://www.prefecturasuceava.ro/inf_pasapoarte/prog.php.

La sediul serviciului, în fiecare dimineaţă, pentru ziua în curs, se distribuie bonuri cu numere de ordine şi intervalul orar când trebuie să se revină cu documentele si chitanţele achitate pe numele titularului de paşaport. Valabilitatea paşaportului electronic este de 5 ani, iar pentru minori cu vârsta sub 12 ani – 3 ani. Termenul de eliberare este de 14 zile calendaristice, taxele fiind 292 lei pentru documentele cu valabilitate 5 ani, 266 lei pentru cele cu valabilitate 3 ani. Valabilitatea paşaportului simplu temporar este de 12 luni, termenul de eliberare fiind între 2 ore şi 3 zile lucrătoare, taxele însumând 222 lei.

Taxele se achită la orice agenţie CEC din judeţ, iar cea de Trezorerie la sediul serviciului de luni pînă joi, în intervalul orar 08.00-16.00, vineri 08.00-14.00 sau la ghişeele de Trezorerie din judeţ.

Ca element de noutate, se poate solicita primirea paşaportului simplu electronic la adresa de domiciliu sau reşedinţă (flotant), înscrisă în actul de identitate, în baza unei cereri scrise completată la ghişeul serviciului, la data depunerii documentaţiei. Este obligatorie comunicarea numărului de telefon la care poate fi contactat titularul/unul dintre părinţi/persoana împuternicită să primească paşaportul.

De asemenea, cererile se pot depune la orice serviciu de paşapoarte din ţară, indiferent de locul de domiciliu sau reşedinţă al solicitantului.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Administraţie
SAV-COM Suceava
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava