Deutsche Telekom intra în topul celor mai valoroase 10 branduri din lume
Grupul devine cel mai valoros brand de telecomunicații din lume și continuă să fie cel mai valoros brand corporate din Europa Chief Brand Officer Ulrich Klenke: “Strategia noastră globală de brand functionează...
3 luni în urmă... | 506 vizualizări | 1 comentariu
Deutsche Telekom își schimbă logoul, inclusiv în România
Deutsche Telekom, cel mai valoros brand de telecomunicaţii din Europa, conform Brand Finance Global 500, vautiliza de acum înainte un nou logo, atât la nivel de grup, cât şi în toate companiile naționale...
2 ani în urmă... | 556 vizualizări | Comentează
Telekom lansează proiectul Futureproof pentru a sprijini Generația Z în explorarea viitoarelor oportunități de carieră
Proiectul Futureproof este o platformă de sprijin (telekom.com/ro-RO) care își propune să inspire și să susțină tinerii din Generația Z în a identifica oportunități viitoare de carieră și a descoperi...
3 ani în urmă... | 908 vizualizări | Comentează