După Sărbătorile de Iarnă, la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului Suceava au fost depuse cinci plîngeri din partea turiştilor. Trei vizează unităţi din Vatra Dornei, una se referă la o unitate din Gura Humorului, iar alta la o unitate din Mănăstirea Humorului. În ultimul caz, şase familii din Cluj au spus că au plătit un avans de 3.000 de lei pentru o pensiune, dar au descoperit o casă de locuit fără apă caldă. Conform şefului Protecţiei Consumatorului Suceava, Vasile Latiş, gazda ar fi fost de acord să monteze un boiler, dar numai dacă turiştii ar fi plătit în plus 3.500 de lei. Clujenii au refuzat. Turiştii au venit la Mănăstirea Humorului pe 30 decembrie şi au plecat a doua zi.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Actualitate
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Karls Jobs 2018
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava