Aerportul Stefan cel Mare Suceava

• UniCredit devine Banca Oficială a tuturor competiţiilor organizate de UEFA

•  UniCredit va fi sponsor al UEFA Champions League, al UEFA Europa League, al finalei UEFA Futsal Cup, al Supercupei UEFA, al UEFA Women’s Champions League, şi al UEFA Youth League.

• Rezultatele sponsorizării îşi dovedesc încă o dată succesul: UniCredit a generat un venit de 225% din costurile comparabile după cinci sezoane în care a sponsorizat UEFA Champions League

UniCredit a anunţat reînnoirea şi extinderea parteneriatului cu UEFA pentru sezonul 2015-2018 după 6 sezoane în care sponsorizarea UEFA Champions League s-a dovedit a fi un succes. Drepturile UniCredit de sponsorizare au fost extinse şi asupra tuturor competiţiilor mari organizate de UEFA. În acest fel, UniCredit devine Banca Oficială a tuturor competiţiilor organizate de UEFA şi va sprijini UEFA Champions League, UEFA Europa League, finala UEFA Futsal Cup, Supercupa UEFA, UEFA Women’s Champions League şi UEFA Youth League.

„Suntem mândri să anunţăm că UniCredit va deveni Banca Oficială a competiţiilor de club ale UEFA. În ultimii ani, parteneriatul cu UEFA a devenit un factor puternic în atingerea obiectivelor noastre. Mai mult de 300 de campanii legate de UEFA, iniţiate de Grupul nostru, arată aprecierea de care se bucură această acţiune de sponsorizare pe pieţele pe care activăm şi în filialele noastre.

După ce brandul nostru a prins forţă, acest pachet extins de drepturi ne permite să ne îndreptăm atenţia asupra afacerilor locale şi spre întărirea brandurilor locale. Înţelegerea ne va permite să ajungem la şi mai mulţi fani ai fotbalului din întreaga Europa, garantându-ne vânzări suplimentare şi oportunităţi în managementul relaţiilor cu clienţii noştri”, a declarat Federico Ghizzoni, CEO UniCredit.

Guy-Laurent Epstein, Director de marketing al UEFA Events S.A., a adăugat: „UniCredit este de şase ani printre sponsorii noştri, şi suntem încântaţi că am reuşit extinderea acestui parteneriat. Contribuţia şi sprijinul UniCredit, în special în promovarea competiţiilor noastre în Estul Europei, este extrem de preţuită. UEFA Champions League continuă să fie o platformă de sponsorizare de neegalat pentru partenerii noştri, şi, adăugând şi UEFA Europa League, suntem extrem de siguri că UniCredit va avea oportunităţi excelente pentru a beneficia de pe urma acestui parteneriat pe pieţele în care sunt prezenţi”. Până acum, succesul angajamentului UniCredit ca sponsor, în termeni de notorietate de brand, imaginea brandului, implicarea clienţilor şi angajaţilor şi a tendinţei de cumpărare au contribuit în mare măsură la îndeplinirea de către grup a aşteptărilor sale ambiţioase.

Extinderea pachetului privind drepturile de sponsorizare permite îndreptarea atenţiei către susţinerea afacerii

Rolul sau viitor de Bancă Oficială a competiţiilor organizate de UEFA permite UniCredit şi pieţelor sale locale accesul către un număr şi mai mare de fani ai fotbalului, datorită extinderii către întregul pachet al Ligii Europei UEFA. Noul pachet de drepturi va garanta o şi mai mare expunere mediatică, ceea ce va implica o creştere a vizibilităţii pe panourile publicitare de pe stadioane  pentru brandurile şi produsele locale ale băncii. Mai mult, va permite UniCredit să îşi îndrepte atenţia către afacerea de bază din momentul în care grupul va primi dreptul să se folosească de promovarea unei game şi mai mari de produse, incluzând promovarea plăţilor şi cooperării cu companiile de asigurări şi providerii de transferuri de bani. Pentru următorul ciclu de sponsorizare, UniCredit va obţine în plus un alt drept exclusiv pentru evenimentele de pe terenul de joc, care va permite UniCredit să trimită până la cinci copii care să îi însoţească pe arbitri pe teren înaintea fiecărui meci din UEFA Champions League. Pe lângă Turul Trofeului UEFA Champions League, UniCredit a dobândit dreptul de a reactiva şi Turul Trofeului UEFA Europa League, dacă finala acesteia se va disputa într-una din ţările pe care este prezentă puternic UniCredit.

Javier Zanetti a fost încântat să fie Ambasadorul Oficial al UniCredit pentru finala UEFA Champions League

„UniCredit s-a arătat un partener de încredere a UEFA Champions League timp de 6 ani. Mă uit în urmă la cariera mea îndelungată şi plină de succese în slujba unui singur club de fotbal, după ce am plecat din Argentina, şi la faptul că am experimentat semnificaţia loialităţii şi a puterii unui parteneriat strâns. Sunt încântat să contribui la această finală şi la parteneriatul UniCredit cu Liga Campionilor UEFA”, a spus Javier Zanetti, Ambasadorul Oficial UniCredit pentru finală UEFA Champions League 2015.

UniCredit şi Liga Campionilor UEFA apreciază cei şase ani de parteneriat strâns

Stimulată de activele valoroase şi de un plan complex de marketing, UniCredit a generat un venit de 225% din costurile comparabile după cinci sezoane de sponsorizare şi a reuşit să obţină o creştere constantă a atractivităţii brandului  şi a tendinţei de achiziţionare a produselor sale. Cercetările de piaţă întreprinse în ţările în care este prezentă UniCredit pentru verificarea eficacităţii acţiunii de sponsorizare de către bancă a UEFA Champions League au dezvăluit creşteri semnificative. Liga Campionilor UEFA este una dintre căile principale prin care celor care nu sunt încă clienţi ai Grupului li se oferă ocazia să interacţioneze cu banca. În toate ţările în care suntem prezenţi, în afară de una, parteneriatul UniCredit cu UEFA este unul dintre principalele trei puncte de contact cu Grupul, lucru menţionat de aproape o treime din intervievaţi.

Sponsorizarea este astfel o metodă relevantă prin care non-clienţii se familiarizează şi îşi stabilesc preferinţa faţă de brandurile noastre (atât familiaritatea cu brandul cât şi preferinţa sunt mai mari decât media cu aproape 20% printre persoanele intervievate care ştiu de parteneriatul cu UEFA).  Uitându-ne la cei care deja sunt clienţi ai UniCredit, sponsorizarea UEFA Champions League  a determinat creşterea preferinţei lor pentru brand cât şi intenţia de a-l recomandă (mai mare cu până la 10% printre persoanele intervievate şi care ştiu de parteneriat).

Mai mult, UniCredit a prezentat în acest an oportunităţi exclusive şi extrem de atractive între care:

• al şasea Tur al Trofeului UEFA Champions League cu escale în Slovacia, Austria, Croaţia şi Serbia, care au generat noi contacte în valoare aproximativă de 650 de milioane

• Cooperarea cu Panini – implicarea în canalele de Facebook ale UniCredit legate de Colecţia Virtuală UEFA Champions League, a crescut cu 296%, în comparaţie cu sezonul anterior.

• Cu Moneda Oficială a UEFA Champions League, oportunitatea exclusivă de a-i da moneda arbitrului chiar înaintea începerii partidei, a fost folosită în activităţi de marketing pe 12 pieţe UniCredit.

• Explozia Finală de Confetti – UniCredit a primit dreptul de a distribui ploaia de confetti care a plutit prin aer deasupra câştigătorilor finalei UEFA Champions League din 2015.

• “Drumul către Berlin”: HypoVereinsbank, membru al grupului UniCredit, a lansat o tulburătoare campanie care a vizat finala UEFA Champions League în toate sucursalele Hypovereinsbank şi pe reţelele de socializare. UniCredit şi Hypovereinsbank au oferit unor invitaţi speciali ocazia să joace pe Olympiastadion la o zi după marea finală.

Despre UniCredit

UniCredit este un grup financiar european, cu o reţea internaţională întinsă în 50 de pieţe. Cu aproximativ 8500 de sucursale şi 147.000 de angajaţi care se adresează unui număr de peste 32 de milioane de clienţi, Grupul are operaţiuni comerciale bancare în 17 ţări şi active de 900 de miliarde de euro.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Sport
Padurea de maine
REVINE Suceava
Karls Jobs 2018
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava