FRANKSTAHL România, unul dintre cei mai mari jucători locali pe piața de distribuție de oțel comercial, a decis să schimbe regulile jocului într-o industrie a cărei valoare depășește 1.5 mld EUR și 3 milioane de tone de oțel tranzacționate anual. Începând cu această luna, va contribui la stabilizarea și dezvoltarea pe termen lung a pieței, prin investiții în formarea de noi industrii consumatoare de oțel. Compania susține designul de produs românesc prin intermediul MyFrankstahl.ro, primul program corporate de loializare cu o componentă de responsabilitate socială integrată.

Cu o cifră de afaceri de 21 mil de euro în 2013 și peste 5000 de tone de oțel în stoc în orice moment al anului, Frankstahl se situează în primii 5 distribuitori de oțel din România. După ce a înregistrat o creștere de 10% a cantităților tranzacționate în primele 6 luni ale acestui an, față de perioada similară a 2013, compania se îndreaptă către noi factori cheie de dezvoltare, în a doua parte a lui 2014. “Am intrat într-o nouă etapă. 2014 este un an de recuperare pentru industria oțelului. Mizez în continuare pe relansarea domeniului construcțiilor, pe schimbarea strategiei de produs și prioritizarea extinderii forței de vânzări. Însă am ales ca începând cu a doua jumătate a anului să ne concentrăm eforturile și în direcția transformării tranzacțiilor într-un parteneriat constructiv, pe termen lung. Vom recompensa alegerile de business ale clienților Frankstahl, dar mai mult de atât, cu ajutorul lor vom investi în formarea de noi industrii consumatoare de otel”, a declarat Romano Del Negro, Director General al FRANKSTAHL România.

Începând din această lună, clienții companiei vor fi recompensați pentru plata înainte de termen a facturilor, prin intermediul platformei MyFrankstahl.ro. În plus, fiecare factură achitată mai devreme de termenul scadent, va reprezenta încă o cărămidă adăugată formării unor profesioniști, și mai departe, a unei industrii.

“Am ales să facem noi primul pas înspre procesarea responsabilă a oțelului utilizat în designul de produs, în România și implicit înspre crearea unor noi componente de consum. Însă sunt convins că ni se vor alătura tot mai multe companii în următorii ani. “ a adăugat Romano Del Negro.

Sub deviza “Împreună construim o țară mai frumoasa”, Frankstahl România va dona 10% din valoarea punctelor acumulate de către toți clienții până la 30 Septembrie 2014, pentru dotarea atelierelor Departamentului Design de Produs, din cadrul Universității Naționale de Arte București, cu tehlonogie durabilă de procesare a oțelului.

Prezent pe piața din România din 2008, Frankstahl îmbină cu succes valorile tradiționale și dezvoltarea dinamică. Cu preocuparea continuă în ultilizarea celor mai noi tehnologii, Frankstahl oferă o gamă diversificată de produse din oțel comercial, având în stoc, în orice moment al anului peste 1300 de articole ce însumează 5000 de tone. Activ în Cehia, Croația, Ungaria, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Slovacia, Slovenia și România, Frankstahl Internațional înregistrează peste 1500 de comenzi în fiecare zi și număra peste 1000 de angajați.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Karls Jobs 2018
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava