Karl Lagerfeld și pisica Choupette apar într-o nouă campanie
Karl Lagerfeld și pisica acestuia, Choupette, sunt protagoniștii unei noi campanii de promovare a colecției de vară a designer-ului, conform contactmusic.com. Artista Tiffany Cooper a schițat animații ale cunoscutului creator de modă în vârstă de 81 de ani și a pisicii sale siameze, care-i imaginează pe cei doi într-o ´excursie în timpul verii´, (animații) care apar pe tricouri, bluze și accesorii oferite de cea mai recentă linie caracteristică.
Colecția – care are articole de la 50 de dolari până la 200 dolari – este disponibilă pentru achiziționare de produse pe StyleBop.com, informează People. Tiffany a dezvăluit că schițele sale au fost inspirate de legătura strânsă pe care o are directorul de creație al casei Chanel cu felina.
Karl a dezvăluit recent că pisica lui răsfățată are propriile menajere și are parte de tratamente de înfrumusețare din parte staff-ului său, care este atent la fiecare capriciu.
El a declarat, potrivit sursei citate: ˝Stă întotdeauna cu mine și are două cameriste personale. Acestea se joacă cu ea, trebuie să aibă grijă de minunatul ei păr alb, de tratamentele pentru ochi și să o distreze.˝
Această știre urmează altei cronici despre Choupette care a câștigat în jur de 2 milioane de lire după ce a apărut într-o reclamă pentru un brad de cosmetice și într-un calendar auto. Karl a explicat: ˝A avut 2 contracte și a făcut 3 milioane de euro anul trecut. Un contract a fost pentru mașini în Germaniași celălalt pentru un produs japonez de frumusețe. Nu-i dau voie să facă chestii cu mâncare și lucruri de genul ăsta. Este prea sofisticată pentru asta. Are ceva unic.˝