Concert pascal
MOPAN Suceava
  • Hope and Homes for Children lansează campania #CineNuCe; pentru că viitorul copiilor fără părinți poate fi schimbat odată cu închiderea ultimelor orfelinate din România;
  • 2.000 de copii trăiesc încă în cele 77 de orfelinate;
  • În 25 de ani de intervenții, Hope and Homes for Children România a contribuit la închiderea a 68 de centre de plasament și a construit 123 de case familiale. Peste 7.200 de copii au fost scoși din orfelinate și 1.900 reintegrați în familie.

La 25 de ani de intervenții în sprijinul celor mai vulnerabili copii, Fundația Hope and Homes for Children lansează astăzi campania-manifest #CineNuCe. Pentru că fiecare copil are nevoie de CINEva, nu doar de CEva, pentru a prinde avânt spre viață. Iar pentru asta, este nevoie ca, împreună, să închidem ultimele orfelinate din România și să fim cei care schimbă viitorul copiilor fără părinți.

În total, în 25 de ani de intervenții, Hope and Homes for Children România a susținut peste 41.500 de copii să rămână în siguranță lângă părinții sau familia lor extinsă și să nu fie instituționalizați, prin Programul de Prevenire a Separării Copilului de Familie. Din 1998 și până în prezent, Fundația a contribuit la închiderea a 68 de centre de plasament, iar prin eforturile Hope and Homes for Children și ale partenerilor săi au fost dezvoltate 123 de case familiale, cu peste 7.200 de copii scoși din orfelinate și 1.900 reintegrați în familia naturală sau extinsă.

„Copiii fără părinți au nevoie de cineva, nu de ceva. Când nu au pe nimeni, au nevoie, de fapt, de noi toți. Campania #CineNuCe vorbește despre relația dintre părinte și copil prin lentila dragostei, a grijii, a familiei care ocrotește. De ocrotire au nevoie acum 2.000 de copii încă instituționalizați în 77 de centre de plasament și sutele de mii de copii care trăiesc, în România, sub limita sărăciei. Toți au nevoie să crească departe de traumă, de durere și de singurătate”, afirmă Robert Ion, Director General Hope and Homes for Children România.

Campania #CineNuCe va rula pe principalele stații de televiziune, media digitală, influenceri și social media. Spotul poate fi vizionat AICI, pe canalul de Youtube al Hope and Homes for Children România.

Campania este creată în jurul leagănului conceput de arhitecta Federica Sala și construit de Hope and Homes for Children, în premieră, în România: cea mai frumoasă metaforă a dragostei și a speranței că niciun copil nu va mai trăi coșmarul instituționalizării. Simbol al dragostei necondiționate pe care părintele i-o poartă copilului, atrage, totodată, atenția asupra a ceea ce îi lipsește cel mai mult unui copil din orfelinat: dragostea, atenția, grija și căldura unei familii.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Social
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
Castiga premii zilnice cu factura electronica din contul E.ON Myline
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava