Marelvi lansează noua gamă de aparate electrocasnice Liebherr şi ţinteşte o creştere de 10% a veniturilor
Compania suceveană Marelvi, un important distribuitor de electrocasnice în România, lansează, în parteneriat cu Liebherr, o nouă gamă de produse electrocasnice: frigidere, combine frigorifice, vitrine de vinuri şi humidoare. Noile produse încorporează tehnologia BioFresh, o soluţie unică, pantentată de către Liebherr, care adaptează şi controlează atât temperatura cât şi nivelul de umiditate din interiorul aparatului frigorific. Datorită beneficiilor oferite de BioFresh, doctorul nutriţionist Mihaela Bilic a susţinut importanţa conservării alimentelor la o temperatură corectă.
De cele mai multe ori, alimentele proaspete achiziţionate nu sunt consumate în aceeaşi zi, prospeţimea fiind unul dintre cei mai importanți factori care influenţează valoarea nutriţională a alimentelor. Pentru o prospeţime de lungă durată a alimentelor, şi implicit o alimentaţie sănătoasă, Liebherr a creat BioFresh, o tehnologie care menţine temperatura produselor puțin peste 0°C, folosind compartimente cu temperatură diferențiată, în funcție de specificul produselor stocate. Fiecare sector poate fi folosit individual şi poate menţine o umiditate ideală. HydroSafe este funcția care permite o umiditate ridicată, iar DrySafes facilitatea pentru umiditate scăzută, ambele compunând o soluţie de stocare versatilă.
Totodată, directorul adjunct al Marelvi, Daniela Bîzgan, vizează pentru acest an o cifră de afaceri de 40 milioane euro, care se traduce într-o creştere de aproximativ 10% comparativ cu anul 2011.
În prima jumătate a acestui an, Marelvi a înregistrat un rulaj similar cu cel din primele şase luni ale anului trecut, iar lunile iulie şi august au adus o creştere de 18 % comparativ cu aceeaşi perioadă din 2011. Compania mizează anul acesta pe creşterea cererii pentru produsele premium, dar şi a celei pentru zona de electrocasnice încorporabile.
„Având parteneriate solide în zona de retail şi a producătorilor de mobilier pentru aparate încorporabile, ne propunem anul acesta o creştere a cifrei de afaceri cu 10% comparativ cu anul trecut, până la 40 milioane euro. Nevoia clienţilor de îmbunătăţire a confortului personal a depăşit reticenţa de a investi în utilarea locuințelor manifestată începând cu 2009. Mizăm pe o creştere a cererii produselor de înaltă tehnologie şi a electrocasnicelor încorporabile”, a declarat Daniela Bîzgan, Director Adjunct al companiei Marelvi.