Netflix aduce reclame în timpul serialelor și filmelor. Schimbarea de ultimă oră de pe platformă
Netflix intenționează să ofere consumatorilor abonamente mult mai ieftine, dar susținute de reclame, o mișcare care a fost pusă sub semnul întrebării, mai ales în urma declarațiilor anterioare, pe baza introducerii acestor abonamente, notează click.ro.
Gigantul de streaming video a raportat o pierdere de aproximativ 200.000 de abonați în primul trimestru, iar introducerea de abonamente cu reclame pentru a oferi clienților mai multe opțiuni de preț este una necesară pentru a face față concurenței, a declarat co-CEO-ul executiv al companiei, Reed Hastings, potrivit Reuters.
Noul abonament cu reclame de la Netflix va marca o schimbare majoră în modul în care compania a văzut, anterior, reclamelele în istoria sa de 25 de ani, în care a adunat aproape 222 de milioane de clienți care-și achiziționau un abonament clasic.
Citește articolul complet pe: https://click.ro/primetime/netflix-aduce-reclame-in-timpul-serialelor-si-588825.html