Noul concept de promovare a stațiunii Vatra Dornei inițiat de Primărie, prezentat în premieră la Târgul de Turism al României (FOTO)
Noul concept de promovare turistică a stațiunii balneoclimaterice Vatra Dornei inițiat de Primărie a fost prezentat la Târgul de Turism al României-ediția de toamnă care a avut loc la finele săptămânii trecute la Romexpo-București.
”Pentru a susține eforturile agenților economici locali din sectorul turistic (și nu numai), pentru promovarea stațiunii balneoclimaterice Vatra Dornei și a brand-ului turistic Visit Vatra Dornei, participarea la Târgul de Turism al României a fost deosebit de importantă. Visit Vatra Dornei, noul concept de promovare turistică inițiat de Primăria Municipiului Vatra Dornei, a reprezentat pentru prima dată stațiunea la Târgul de Turism al României, ediția de toamnă. Materiale noi (pliante, broșuri, stickere, roll-up-uri, tricouri, hanorace), clipuri de prezentare a destinației, noul site (www.visitvatradornei.ro), pagina de Facebook Visit Vatra Dornei și, bineînțeles, dragul de ținuturile dornene, toate sunt parte al unui efort de a promova mai activ brand-ul Vatra Dornei sub sigla VisitVatraDornei. Visit Vatra Dornei a fost parte din stand-ul organizat de Consiliul Județean Suceava, alături de Visiting Bucovina și Asociația de Ecoturism Țara Dornelor, cu care, ca de fiecare dată, suntem bucuroși să colaborăm”, au transmis oficialii Primăriei Vatra Dornei.
Noul concept de promovare a stațiunii Vatra Dornei inițiat de Primărie, prezentat în premieră la Târgul de Turism al României (FOTO),