Primarul de Rădăuți anunță că Serviciul Public de Evidență a Persoanelor și-a reluat activitatea
Primăria municipiului Rădăuți informează prin vocea primarului Nistor Tătar, că Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor și-a reluat activitatea începând de astăzi, 2 iunie.
”După sistarea activității cu publicul în perioada 21 mai – 1 iunie 2020, ca urmare a faptului că un angajat din cadrul instituției a fost depistat pozitiv la testarea COVID-19, în baza anchetei epidemiologice declanșate de DSP Suceava, prin care s-a dispus intrarea în izolare a tuturor angajaților serviciului, funcționarii și-au reluat activitatea începând de astăzi”, a spus Tătar.
Un aspect important este acela că depunerea documentației necesare se face în baza unei programări on-line. Astfel, depunerea cererii pentru actul de identitate sau viza de reședință se face doar pe bază de programare on-line, pe site-ul www.evp-radauti.ro, iar documentele se vor elibera la Ghișeul nr. 2, în intervalul orar 08:30 -16:00, de luni până vineri. Accesul în sediu va fi permis numai la ora programată.
De asemenea, triajul epidemiologic (verificarea temperaturii), purtarea măștii de protecție și dezinfectarea mâinilor înainte de intrarea în sediu sunt obligatorii.
Se recomandă, pentru cei care au posibilitatea, listarea cererii și completarea acesteia înainte de a veni la sediu (semnarea se va face doar în fața personalului instituției). În ceea ce privesc audiențele, acestea se vor desfășura on-line, prin intermediul adresei de e-mail: spclep@primariaradauti.ro.